Drengebanden

Ja, sådan underskriver de sig i min signatur og sådan er de bestemt også, nogle rigtige bissebanditter -muhaha [smilie=hate-tunz.gif] -love

Først må jeg vel hellere præsentere alderspræsidenten og den ubestridte leder - Guinness:

Guinness er en 7 år gammel brun burmeser, der har nydt godt af det killingefoder, der er blevet serveret, så han er nu gået fra at være erotisk buttet til lettere overvægtig -love Han er dog den eneste, der “kommer ud i verden”, så jeg satser på, han får det rendt af sig på den måde :slight_smile: Guinness har opdraget de små med hård pote til at forstå, at det er ham, der kan ligge på skødet af mor foran fjernsynet og han har førsteret til den bedste plads i sengen (i hvert fald lige, når vi lægger os -rulleøjne ). Som de fleste hankastrater mente han, det var meget hårdt og meget farligt at få killinger i huset, men nu tvivler jeg på, at han ville undvære dem [bigloony]

Næste “levende billede”, både aldersmæssigt og lydmæssigt, er Galliano, en 14 måneder gammel chokolade dreng. En mangeårig burmeseropdrætter har kåret ham til den burmeser med det højeste lydniveau, hun nogensinde har mødt -what Men han er sød og fin og nem på mange andre punkter (dyrlægen elsker ham, men de ser vist heller ikke så mange udstillingskatte), så vi beholder ham sgi alligevel [bigloony] For nylig var han dog billigt til salg, fordi han skiftedes mellem at kalde på sin Da Bird og kalde på kyllingegufferne i køleskabet - i otte timer -what Barnet kedede sig…

Og sidst, men bestemt ikke mindst (næsten tværtimod), har vi Gallianos dyreste legetøj, Sander. Sander kom til familien, da jeg i efteråret akut stod med to katte på henholdsvis 6½ år og 4½ måned. Det var ikke nogen succes -blåblå . Sander er lige fyldt et år, så de to banditter leger godt sammen -thumbs og så æææææælsker han Guinness -love På udstillingen i Ringsted får han sin debut om lørdagen og så bliver det spændende at se, hvad dommeren siger til ham :slight_smile:

Sikke nogle fine banditter. -forelsket
Hvad laver Galliano dog mellem plankeværkets lægter -what det ser drabeligt ud -uh

Jamen, den lille klovn mente da helt bestemt, at han skulle ud og lege -rulleøjne og når det kunne lade sig gøre at komme ud gennem plankeværket på den ene side af terrassen, måtte det da også kunne lade sig gøre på den anden (efter at jeg havde spærret ud mod vejen). Men nej…naboens redskabsskur er lidt svært at forcere :stuck_out_tongue: Sander prøvede at gentage kunststykket forleden aften og sad næsten fast - sjovt som de glemmer, at de bliver ældre og mere fyldige -shhhh

Åååååååååååhh hvor er de dejlige -forelsket -forelsket hele banden. Super god og underholdene præssentation af viunderne -thumbs men igen, iihhh hvor er de skønne. Har altid drømt om at eje en burmeser kælemis, de må være helt vidunderlige at bo sammen med -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove

Når man først har vænnet sig til deres snakken med om alt og tendens til at hoppe op på ryggen/skulderen for enten at blive transporteret fra A til B eller “bare” få bedre overblik over situationen, så kan man ikke tænke sig andet. Alle katte er specielle, men nogen “fylder” bare lidt mere end andre og dem hører burmeserne til [bigloony]

Onkel Guinness er og bliver min favorit i banden -forelsket … måske har jeg et eller andet med buttede katte :?

tak for genkig af dine skønne bunkemisser -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Deres megen snakken, hvor mon de har lært det :? [bigloony]

HOV - jeg blev lige pludselig døv på det øre :smiley: :smiley:

Jeg tror det er miljøbetinget [smilie=hate-tunz.gif]
Men Mette vil MED garanti påstå det er genetikken der spiller ind…men VI ved bedre -høhø

I er fa’me go’e, er I -høhø -høhø Bare fordi man gerne kommenterer lidt på tingenes tilstand :stuck_out_tongue:

FNIS -høhø -høhø

Nåhhhh …Dejlige misser -love

Sikke skønne billeder! -forelsket

Fantastiske misser, skønne billeder og dejlige kommentare -forelsket

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Sikke nogle kønne drenge du bor sammen med. De er dejlige allesammen. Jeg er vild med det billede med misser der ligger på ryggen i sengen.

Tak :smiley: Ja, det er en klassisk Sander-situation. To minutter før havde han været oppe og slås med Galliano og pludselig har Sander besluttet, at “her ligger jeg jo meget godt, jeg lukker lige øjnene og nyder det…”. Faktisk listede jeg ud af soveværelset for at hente mit kamera og den lille røver åbnede ét øje ved bevægelsen og lukkede det så igen og blev liggende -høhø Billedet er nu kommet på BB-klubbens hjemmeside som illustration af, hvordan burmesere også kan være :stuck_out_tongue:

-LOL Det der bræddeprojekt altså.

Jeg kan spørge Tiger om hun vil komme og lære ham hvordan man gør, hvis det er. Hun kan nogle skur-escape-tricks, som ikke lige er til at regne ud, kan jeg fortælle.

Hvor er din drengebande bare kær. -love

Hold da k*** hvor er de dejlige, særligt din brune dreng, mums -love -love -love