Drengene hos tandlægen

Først, tusind tak til Kimilla for at hjælpe med kørsel :tak:

Begge mine søde drenge sidder lige nu på Tanddyreklinikken i Måløv og venter på at få ordnet bisser…
De skal begge i narkose og have renset tænder, samt have taget røntgen for at se hvordan det hele egentlig står til.

Pyh hvor jeg dog hader tanken om narkose :frowning:

Dernæst der der en risiko for at Mau skal have fjernet et par tænder, men forhåbentlig ikke… :S

Jeg ved at mine drenge er i gode hænder hos Ruhnau, men min mavepine forsvinder ikke før de begge er vågne og hjemme igen!

Kryds fingre for at alt går som det skal :slight_smile:

Bare rolig søde skat - den klare de i stiv pote!

Tak søde Gry! -kramer

Ja det håber jeg da :slight_smile:

[quote=Rimmen;376535]

Kryds fingre for at alt går som det skal :)[/quote]

Her i huset krydser vi alt, hvad vi har.
De løftede haler - krydser deres haler…:inlove: :inlove:

[quote=Mona Jensen;376555]Her i huset krydser vi alt, hvad vi har.
De løftede haler - krydser deres haler…:inlove: :inlove:[/quote]

Tusind tak søde Mona :tak:

De er i hvert fald i gode hænder :slight_smile:
Håber der ikke skal laves for meget :kryds:

[quote=Vivi_Fletcher;376564]De er i hvert fald i gode hænder :slight_smile:
Håber der ikke skal laves for meget :kryds:[/quote]

Ja jeg har det også godt med at det skal laves hos Jens… jeg er slet ikke i tvivl om at han er grundig og dygtig til sit arbejde :slight_smile:

Jeg skal nok opdaterer om hvad der er blevet lavet når de er hjemme igen… :slight_smile:
:tak:

Så er drengene hjemme igen - temmelig påvirket af narkosen endnu… :slight_smile:
(Nej, man må ikke grine, men det ser altså sjovt ud når de slingre rundt :ups: )
Men det blev heldigvis kun til en tandrensning :yatta:
Røntgenbillederne var fine og viste ingen problemer :thumbup:

Og sikke en god service man får! Har fået røntgenbillederne med hjem, før- og efterbilleder af tænderne, en oversigt hvor alle tænder.
(En scanning/screening af dem, som viser hvilke tænder der var mest påvirket og af hvad… )

Og så skal jeg naturligvis bare ringe hvis der skulle være noget.

Det er helt sikkert et sted jeg vil anbefale til hver en tid :thumbup:

Årh hvor det lyder godt at det kun blev til tandrensning. Hvor er det du har været (eller de).

Okay fandt jo så lige svar på mit spøgsmål - det er lige det der med at læse det hele.

Hos Jens Ruhnau på Tanddyreklinikken i Måløv :slight_smile:
Utrolig søde mennesker!

http://www.dyretandklinikken.dk/ :ok:

Mange gange tak for svar Rimmen og ikke mindst for linket - det er nu gemt.

Jamen selv tak :slight_smile:

Drengene har ikke helt styr på blæren oven på narkosen, så de går og småtisser rundt omkring… Oh well, håber de snart kan styrer kroppen igen :slight_smile: