Drengene og det nye legetøj

Skulle egentlig bare op og have en kam og nogle denta-bidder til drengene men faldt over et stykke legetøj som jeg blev enig med mig selv om at afprøve på dem…

[video]http://www.facebook.com/photo.php?v=10151313837431834&set=vb.615966833&type=3[/video]

[video]http://www.facebook.com/photo.php?v=10151313868811834&set=vb.615966833&type=3[/video]

Ja, det er da vist et hit hos begge de smukke rødder :høhø::høhø::høhø:

:smiley: Det er godt legetøj det der :smiley:

Det synes de da vist rigtig godt om :tihi:

Ja, den ser god ud. Lang nok til, at den også kan få nogle bank med bagbenene. :klapper:

Jepp… og det er ellers YDERST sjældent at Smoke nedlader sig til rent faktisk at lege med noget som helst udover Coop…

det er det nemlig hehe… om end lidt halvdyrt men sådan er det… Nu køber jeg ikke voldsomt meget legetøj fordi smoke simpelthen bare ikke gider, og Coop har sine tydelige præferencer…

Jepp :thumbup:

Ja. Netop derfor jeg tog den, for Smoke er temmelig lang i det synes jeg og han skal jo også kunne være med… :hjerte:

Jeg tror også plejemissen har brug for sådan en. Han trænger til en god brydekamp.

Jeg gav 60 kr for den i MaxiZoo…

Psssst… Hvis du handler på zooplus, kan du spare point sammen til den :slight_smile: Jeg får en med “gratis” den her gang når jeg får foder, for mine point :slight_smile:

Jeg købte for år tilbage nogle tilsvarende (bare uden hale) "Body Pillows på eBay. De har formentlig forlængst mistet en hver gnist af catnip-duft, men alligevel får de jævnligt bank af mine endnu :slight_smile: Det er nemlig en rigtig god størrelse!

Handler sjældent selv på Zooplus… Jeg får godt nok foder hjem fra Zooplus, men Annie var så sød at tilbyde at jeg kunne få det hjem sammen med hendes ordre…

Samme princip, som Sussies “Megahørmere”… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;974880]Samme princip, som Sussies “Megahørmere”… :slight_smile:

[/QUOTE]

:klapper:
Hvor er det skønne billeder!

Af samme årsag hedder den også en Kickeroo :slight_smile:

Jeg synes jo, det er imponerende, at katte bare umiddelbart ved, hvad den er beregnet til :?

[QUOTE=galath;974884]Af samme årsag hedder den også en Kickeroo :slight_smile:

Jeg synes jo, det er imponerende, at katte bare umiddelbart ved, hvad den er beregnet til :?[/QUOTE]

Ja det er faktisk ret imponerende…

De bruger i høj grad bagbenene, når de slås. :slight_smile:

Søde videoer…og den får da nogle bank :slight_smile:

Vi har dem også her i huset, man kan få dem med gratis for sine points på zooplus.

[QUOTE=Sim-Sim;974936]Søde videoer…og den får da nogle bank :slight_smile:

Vi har dem også her i huset, man kan få dem med gratis for sine points på zooplus.[/QUOTE]

Jepp, men min vådmad køber jeg med 30% rabat på udstillingerne og det er MEGET begrænset hvda jeg indkøber af legetøj fordi Smoke simpelthen ikke gider og Coop ved hvad han vil have… Normalt får jeg foder fra min veninde, men denne gang har jeg bestilt hjem fra zooplus men i selskab med annie…

Hæhæ… Det ser bestemt ud til at det nye legetøj er fuldstændig kvalitetsgodkendt nu :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;974880]Samme princip, som Sussies “Megahørmere”… :slight_smile:

[/QUOTE]

Ja, den største forskel er at catnip ikke stinker så slemt som baldrian L

Men jeg tror osse lidt det er størrelsen der “trigger” et eller andet hos dem. Ib har osseen lille tøjkatsom indimellem fårnogle gevaldige bank, den har også ca samme størrelse som de her