Jeg forstår ikke hvordan du får tis i den?
Bak-tusse…det er hanlige bakterier og bak-tisser er af hunkøn.
Jeg prøvede blot at være julemorsom
Niiiice i rustfri stål! Kom lige til vores verdensdel, tak!
avs den er ellers flot den der -surrender
såen en ønsker mine misser sig tror jeg :høhø:
hihi en bak-tisse:-)
[quote=MivKuranyi;314425]Er det den her du har?
:?[/quote]
Hvor køber du den?
Jeg har Drinkwell Platinum, men selvom jeg har stillet den på låget af en stor bed roller, kan jeg daglig søbe 3 l vand op fra gulvet, fordi kattene skovler det udenfor :S
Denne her ser ikke ud til at have så stor vandoverflade, at dette kan lade sig gøre, men hvor meget vand rummer den, og har du et link?
[quote=Mega;315457]Hvor køber du den?
Jeg har Drinkwell Platinum, men selvom jeg har stillet den på låget af en stor bed roller, kan jeg daglig søbe 3 l vand op fra gulvet, fordi kattene skovler det udenfor :S
Denne her ser ikke ud til at have så stor vandoverflade, at dette kan lade sig gøre, men hvor meget vand rummer den, og har du et link?[/quote]
Du kan købe den på ZooPlus.
Jeg kan huske, at det strømmæssige årlige driftsbudget på en drinkwell Platinum blev regnet ud til at være den fyrstelige sum af 15 kroner, men mange bække små giver jo også hurtigt 3 liter vand på gulvet…eller hvordan er det nu det er det ordsprog. :øhmm:
[quote=Sheer;314518]
Nice, very very nice.
Amazon.com: Drinkwell 360 Pet Fountain, Original: Kitchen & Dining[/quote]
Jeg overvejer seriøst at købe den der. Tror faktisk at Mille kan bruge 14 dage på at kigge på vandet… uden at blinke:klapper:
Kan nogen fortælle om fordele / ulemper ved denne her - Bl.a. hvordan det ses, hvor meget vand der er tilbage?
Så vidt jeg kan se, er denne model nemlig den eneste, kattene ikke kan skovle vand ud af.
[quote=Mega;315497]Kan nogen fortælle om fordele / ulemper ved denne her - Bl.a. hvordan det ses, hvor meget vand der er tilbage?
Så vidt jeg kan se, er denne model nemlig den eneste, kattene ikke kan skovle vand ud af.
[/quote]
Prøv at se denne video her [nomedia=“Lucky-Kitty Katzenbrunnen aus Keramik - YouTube”]YouTube- Lucky-Kitty Katzenbrunnen aus Keramik[/nomedia]
Den tror jeg godt du kan købe også slippe for flere liter vand på gulvet:)
Det ser ud til at være liiige den, jeg skal bruge
men hvordan ser jeg, når den er ved at være tom? Motoren må jo ikke køre uden vand, og 1½ liter er jo ikke ret meget ad gangen, når min hund også drikker af den.
Selvom jeg har vand stående 4 andre steder, er det drikkeautomaten de foretrækker.
Jeg synes godt nok ikke den her pynter særlig meget - Det ligner jo en toiletkumme eller et bidet
[quote=Camilla;315559]
Jeg synes godt nok ikke den her pynter særlig meget - Det ligner jo en toiletkumme eller et bidet [/quote]
Det kan da godt være, men jeg har alligevel bestilt den i dag, og så sætter jeg min Drinkwell Platinum (4½ l) + 4 pk. filtre (á 3 stk.) til salg.
[quote=Camilla;315559]
Jeg synes godt nok ikke den her pynter særlig meget - Det ligner jo en toiletkumme eller et bidet [/quote]
Der er godt nok mange af de ting jeg køber for mine kattes skyld der IKKE pynter :høhø:
Hvor meget skal du have for den?
Drinkwell’en er på tilbud hos Zooplus.de for 59.99 euro = 446.50 dkr.
Fire pakker filtre (á 5.99 euro) = 44.50 euro = 118,00 dkr.
Det vil iflg. min kugleramme være i alt 564,50 dkr.
Så mon ikke 300 kr. er meget fair?
(Har lige taget et filter fra den ene pakke i brug)
PS: Vejledning haves
[quote=Camilla;315559]
Den er da meget pænere end de her plastik rædsler
Kan godt se det smarte i det… Men… Nøj, hvor synes jeg generelt ikke de er praktiske… Jeg ville ikke ane hvor jeg skulle gøre af den?
Skal de ikke sættes til en stikkontakt :S Min killing hiver ALT ud af stikkontakterne… (Nogen ideer til hvordan man undgår det i øvrigt??)
Rettelse - kuglerammen var i stykker!
Drinkwell’en er på tilbud hos Zooplus.de for 59.99 euro = 446.50 dkr.
Fire pakker filtre (á 5.99 euro) = 23.96 euro = 178,00 dkr.
Det vil iflg. min kugleramme + blyant, papir og fingre være i alt 624,50 dkr.
Så mon ikke 300 kr. er meget fair?
(Har lige taget et filter fra den ene pakke i brug)
PS: Vejledning haves