Drikkefontæne

[quote=Sheer;314518]
[/quote]

Okay … nu overvejer jeg seriøst, at købe en fontæne til mine kræ.
Den første jeg har set, der er pæn! :thumbup:

Tja, hver sin smag. Synes stadig det ligner et lokum… Så foretrækker jeg “plastikrædslerne”. Hvis de nu havde gjort sig lidt mere umage med designet, så den virkede knap så latrinær, så ville jeg da også hellere have keramik. Men ikke når det ligner et WC, sådan et har vi i forvejen og det hører til på badeværelset :wink:

Bare man dog havde en have. Så var det løst med et springvand eller en udendørs vandkunst. Fandt lige denne side. Og man kunne jo også lave noget selv, hvis bare det ikke var fordi at det skal kunne holdes rent.

Jeg er også super lun på den der i rustfrit stål, men jeg er dog lidt undrende overfor plastikdelene… Har haft næsten alle de forskellige slags drikkefontæner i plastik, og jeg synes altså at de hurtigt bliver ulækre. Derudover er mine katte (måske ualmindeligt) gode til at totaltsmadre fontænerne, ved at bide i hjørner, rive åbninger, splitte dem ad og kaste delene rundt.

Hvis jeg ikke hitter på noget selv, og der ikke kommer en bedre på markedet inden jeg får taget mig sammen, så bliver mit næste køb også den der eiffeltårnsversion i stainless steel. Det er også det bedste bud jeg endnu har set. Eneste jeg er bekymret for er om mine vil bide i de fire plastitutter hvor vandet kommer ud. Nej, vent, det er jeg faktisk rimlig sikker på at de vil.

Ja, Camilla, keramik ville være sagen. Hvis de kunne lave det lidt pænt og så det stadig kunne gå i opvaskeren. Ih, kunne være man skulle blive opfinder.

(Men nu skal jeg lige skrive speciiale først :fnis: )
:slight_smile:

Så er “Lucky-Kitty” (den af keramik) ankommet og taget i brug, og trods ihærdige forsøg er det kun lykkedes vandalerne at få lidt småstænk ud på fliserne :høhø:
Og endnu bedre - Surin, som ellers kun har villet drikke af vandhanen og ikke af Drink-Well’en, har drukket af den.

Jeg skal helt klart have fat i det der rustfrie eifeltårn! Det er jeg ret sikker på Bastian vil kunne li’, så jeg er fri for at vande ham med bruseren flere gange om dagen

kan den kun købes over amazon?