Pumpen i husets Drinkwell Platinum er ved at opgive - den er oppe mod meget hårdt vand
Jeg har afkalket den flere gange med godt resultat, men her på det sidste er den ikke specielt glad for at starte igen efter rens/vask - og det er uanset om det er almindelig vask eller afkalkning.
Det er heldigvis lykkes mig at genoplive den hver gang, men i dag er den trodsig. Jeg satser på at få den igang igen - ellers er der krise i det lille kattehjem (sær når man tænker på, at de brokker sig bare den bliver demonteret til vask!).
Jeg er helt sikker på, at jeg har set et sted, hvor man kunne købe en reservepumpe til ganske få penge - i hvert fald i forhold til at købe en ny Drinkwell - men jeg kan ikke huske hvor, og google er ikke min ven i dag :S
[quote=Zunar-J5;402554]Pumpen i husets Drinkwell Platinum er ved at opgive - den er oppe mod meget hårdt vand
Jeg har afkalket den flere gange med godt resultat, men her på det sidste er den ikke specielt glad for at starte igen efter rens/vask - og det er uanset om det er almindelig vask eller afkalkning.
Det er heldigvis lykkes mig at genoplive den hver gang, men i dag er den trodsig. Jeg satser på at få den igang igen - ellers er der krise i det lille kattehjem (sær når man tænker på, at de brokker sig bare den bliver demonteret til vask!).
Jeg er helt sikker på, at jeg har set et sted, hvor man kunne købe en reservepumpe til ganske få penge - i hvert fald i forhold til at købe en ny Drinkwell - men jeg kan ikke huske hvor, og google er ikke min ven i dag :S
Nogen, der kan hjælpe???[/quote]
Du må få min. Har nedlagt brugen af min fontæne, da jeg ikke fik den gjort nok ren, så ville jeg hellere undgå bakterierne der ville ende med at samle sig.
[quote=Bølle-missen;402556]Du må få min. Har nedlagt brugen af min fontæne, da jeg ikke fik den gjort nok ren, så ville jeg hellere undgå bakterierne der ville ende med at samle sig.
Hvor i Odense bor du?[/quote]
Det lyder bare helt fantastisk!!! Tusind tak
Jeg bor i centrum, men jeg har bil og henter gerne
[quote=Charlotte Oeh.;402648]Hvis du på et senere tidspunkt alligevel skulle få brug for reservedele, så
fås de hos Ann-Dorrit :)[/quote]
Det gør jeg desværre nok, så tusind tak
[quote=Bølle-missen;402699]Det er ihvertfald sådan en pumpe Sanne har fået med hjem
Så Sanne du kan nok ikke bruge filteret. [/quote]
Jeg har slet ikke fået kigget i posen endnu, for jeg blev så glad over at min egen pumpe virkede da jeg kom hjem igen Men jeg finder sikkert ud af om det virker, når min egen pumpe står helt af