Drivhusskideren

Nu lykkedes det endelig, at få bedre billeder af min nabo, der bruger mit drivhus som WC :venter:

En lækkerpels er h*n nu alligevel :hjerte:

Billederne er taget igennem mit møgbeskidte køkkenvindue (derfor de ikke er helt skarpe) og det er Spotty der har kattens opmærksomhed :slight_smile:

Flot mis…men du må nok sætte en kattebakke ud i drivhuset. Kan godt forstå hun har øjne for Spotty…han er jo også en flotter fyr

Det er godt nok en fin mis. Den ser ud til at være i rigtig god stand også. Flot pels.

Smuk blå misser med grønne øjne. :hjerte: Og lidt drivhusgødning skal man da ikke sige nej til… :wink:

Sikke en fin nabo, du har :hjerte::hjerte: Det ser da heldigvis ud til at være “nogens” så fin stand som den er i :slight_smile:

Det er helt sikkert en ejet kat … dengang jeg greb den på fersk gerning i drivhuset, fik jeg got nok ikke lov til at røre den, men den sad 1½ meter fra mig og ville gerne snakke :slight_smile:
Jeg har flere gange haft besøg af en Tarzan-kat også (minder lidt om min højtelskede Tarzan :hjerte:) og den har jeg set sidde i vinduet hos min nabo, men om denne kat hører til der også, ved jeg ikke … har aldrig snakket med mine naboer :surrender1:

Hvor er den smuk! Men derfor kan den selvfølgelig godt bruge sit eget toilet:tihi:

Ej, den minder lige lidt om Bamse :slight_smile: så kan jo kun synes den er den sødeste kat…og lidt gødning tja…pyt…ha ha

Gødning ? … tjoooh … lugt af kattetis/-lort i et varmt drivhus … nej tak :S
Men lad os nu se, om det overhoved bliver et problem … :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1171626]Gødning ? … tjoooh … lugt af kattetis/-lort i et varmt drivhus … nej tak :S
Men lad os nu se, om det overhoved bliver et problem … :)[/QUOTE]

Er der egentlig ikke dør i drivhuset? for nej, det er ikke fedt med kattetisselugt…tro mig vi har en stor fertil hankat som strinter OVER det hele og det er godt nok træls :frowning:

Der er en dør, men ved siden af døren mangler der en rude …

Åhhh…jamen så har du jo løsningen lige ved rækkevidde :slight_smile:

Snakkede med mine bagboer i dag … Bodil smadrede deres drivhus, men der var nogle ruder der overlevede og hvis de ellers passer til mit drivhus, må jeg få dem :slight_smile:

Nu har jeg igen haft besøg af Blåmis (dog ikke i drivhuset) og han er godt nok en bedårende lille tingest :wehuu:… en ungkat fra sidste år, vil jeg mene.
Vi har nusset og leget med visne stængler fra haven :slight_smile:
Meeeen, det vil klæ’ ham at få klippet bollerne af … og ihhhh, jeg håber ikke at se ham ligge splattet ud på vejen en dag … min bagbo fortalte i går, at både hun og andre har mistet katte til vejen :brist:
Det bestyrker mig bare endnu mere i min beslutning om, at mine katte skal ikke lukkes ud til fritløb her :surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1172162]Nu har jeg igen haft besøg af Blåmis (dog ikke i drivhuset) og han er godt nok en bedårende lille tingest :wehuu:… en ungkat fra sidste år, vil jeg mene.
Vi har nusset og leget med visne stængler fra haven :slight_smile:
Meeeen, det vil klæ’ ham at få klippet bollerne af … og ihhhh, jeg håber ikke at se ham ligge splattet ud på vejen en dag … min bagbo fortalte i går, at både hun og andre har mistet katte til vejen :brist:
Det bestyrker mig bare endnu mere i min beslutning om, at mine katte skal ikke lukkes ud til fritløb her :surrender1:[/QUOTE]
Jeg har Tritons gamle løbegård og den må du få ganske GRATIS. Den er lavet så den skal være i en krog for der er kun to sider, men ellers er den lavet ordenligt for det er Poul der har lavet den og den er med tagplader. og en dør med lås og jeg mener bestemt den er lavet i fuglevolieretråd. Problemet er blot hvordan den kommer fra Farre Hedevej til Spjellerup.
Men det var bare et tilbud så ham vandalen og hans bedsammensvorne kan få frisk vind i pelsen og lungerne

Smuk mis :smiley:
Jeg troede, at du havde stavet forkert, og der skulle stå drivhusdriveren? :smiley: øh… Ikke engang tæt på =)