Drømmen om blåt går i opfyldelse

Det kan være farligt at tage på besøg i Nordjylland, for man kan risikere at blive forelsket:

Og når katten så i princippet er meget lidt til salg, så må der jo plages igennem :smiley:

Men vores længe ventede drøm om at få en blå kat, er nu gået i opfyldelse ved at vi må være slaver for Cherry Galore - som vist nok kommer til at hedde Jerry -forelsket

Der har været en del dejlige blå katte/killinger igennem tiden, men timingen har ikke været der - men det blev det nu -thumbs

Han er blevet taget vel imod af de fleste - men Rocky er ikke skuffet, han er sur :lol: Men mon ikke han giver sig med tiden? -muhaha

Og nej det var aldrig planen da vi tog derop - for han var jo ikke til salg… men hvor er det dejligt at Mette og Anders lader ham flytte til os. Vi er meget meget taknemmelige -forelsket

Stort Tillykke med den smukke blå prins -love

Hvor er han fiiin! Smuk blå fyr. Hvor er han fra?
Stort tillykke med ham

Tillykke med en SÅ smuk blå “MUS”. Jeg havde to opdræt i tankerne da jeg så ham…jeg gættede rigtigt…eller rettere sagt et af mine to gæt var det rigtige [bigloony]
Hans hovedfacon og øjne var mine ledetråde OG lidt geografien

Hold hvor han smuuuuuuuuuuuk -love -love -love -love muuuuuuuuuuums.

Og så det intense look.

Enig -thumbs -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Stort tillykke Mette, han er også vidunderlig smuk, og med masser af udstråling… han ser ud til at komme til at passe fint i Jeres familie -forelsket -thumbs og selvfølgelig skal Rocky da have lov til at blive lidt sur, men det går vel over efter en passende tid [bigloony]

Enig -thumbs -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket[/quote]

Enig -thumbs x 100000000000 -forelsket -forelsket -forelsket

Enig -thumbs -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket[/quote]

Enig -thumbs x 100000000000 -forelsket -forelsket -forelsket[/quote:1gw46c65]

Enig -thumbs

Hvor er han smuk, tillykke med ham. -forelsket

Ej hvor er han lækker! En RIGTIG mand! :stuck_out_tongue: -forelsket

Tillykke - han er da en drømmemis -forelsket

sikke en smuk blå dreng… sikke en farve :smiley:

Ihh tillykke Mette, hvor er han bare overlækker -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Tillykke med den skønne blå dreng. -love -love -love

WOW Mette, sikke da en skønhed - så selv på blot i dag, men beherskede mig. Min jeres blåbær er da lige til og plukke, håber sammenføringen går smertefrit og vil få meget glæde med ham -forelsket -forelsket -forelsket

MVH
Gitte

Han er fra opdrættet “Cherry” - som før hed Chimera www.cherrycoon.dk

Han er i familie med flere af vores andre katte - bla er han genetisk halvbror til Rocky og hans mor er genetisk lig med Harley - så ja Brita har ret, vi falder for en type, der kan genkendes :smiley:

Ja og min kærlighed til lige de linier er stor, og når katten så er noget af det sødeste på jorden, så måtte der plages -muhaha

Og den blå er længe ventet - kan huske jeg også savlede over dine blå - især Habibi helt tilbage i 2004 :smiley:

Altså Mette . . . hvis ikke han sku’ bo hos jer. . .hvor faaaaeeenn sku’ han så bo :? :? :?

Jeg er sikker på, at han vil leve op til sin linies højder GGG . . .har han mon en WW i maven :? :?

TIL LYKKE med ham, glæder mig til at se ham in live -forelsket

Nah en WW tror jeg nu ikke der er :smiley: Men han har lige det udseende som jeg altid har været vild med -forelsket - og ja hvor skulle han da ellers bo? :smiley: