Drukner killingerne

OMFG!!!

http://www.hundegalleri.dk/html/for_mes … _ID=227561

“Min mor vil jo aflive hele banden !! sorry altså men hvis ikke de kommer væk, så er det bare en drukken død eller værre for mine killinger.”

[smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Håber de finder nogle hjem, for det er ikke sjovt at få dem aflivet.
Har du billeder af dem, for jeg kan ikke se dem inde på dit link.
Hvor gamle er de?

Det er ikke mine…

Men pia… Jeg har min den sorte killing til salg… LOKKE LOKKE GGGGGGGGGGGGGGGG

Nej jeg forstår godt det ikke er dine killinger, men det kunne være du havde billeder af dem. Men så bliver jeg heler ikke fristet af dem, så pyt med det.

Du må ikke loke med sorte killinger -bøllebank det er jo min ynglingsfarve, men har du billeder af den og er det også en dejlig lækker huskat? -love

Jamen kære pia… Det er den sore killing du henvendte dig på, på kif :smiley:

[bigloony]

Så havde jeg ret det var dig, diskuterede det med mig selv, men var ikke sikker.
Hun er deeeeejlig, ja det Stribe også.
Jeg troede du ville beholde den sorte pige, hvorfor vil du ikke det?

Fordi jeg kan jo ikke beholde dem alle 5 G

Nej det er jo rigtig nok.

Hvor gamle er de nu?
Og hvad tager du for hende hvis jeg gerne vil ha’ hende?

Jeg har skrevet en pb.

Tak

Har sendt en PB til dig.

Vender lige tilbage til trådstart - i orden ikke? -muhaha

Stakkels, sølle pigebarn!
Er der ikke en på det forum, der kan skrive tlf.nr. til KV og DB direkte til hende og måske også råde hende til at tale med en skolelærer om de problemer, hun går og tumler med.

Mega
Det var lige min tanke også.
For hun virker da virkelig fortabt og måske en smule omsorgs svigtet.

Ja nu har jeg læst hele hendes tråd, stakkels pige, håber der er nogle der kan hjælpe hende og hendes killinger og de voksne katte.

jeg har læst tråden…puha… stakkels pige… har også givet hende et par råd med på vejen

Ja stakkels pige -rulleøjne

Nu har jeg måske bare mødt alt for mange 14 års piger, som mener at HELE verden er mod dem og ALLE er dumme.

Jeg undrer mig over, hvon hun har fået råd til en Chihuahua i år (den kunne ha betalt 3 neutraliseringer og mere til). Hvis hun har fået den, så er der da nogen der tænker på hende, og hun må ha den hjemme hos moderen…Men måske er det slet ik hendes, men moderens…

JA - jeg undres -uh

Er det ikke den samme “stakkels” pige, som nu har denne annonce på KG?

http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=7537

Har skrevet til hende vedr hunkatte/hankatte og neutralisering. De vil nu kun ha hankatte, da de ikke får killinger. Hun mener ik hankattene skal kastreres, da de skal være inde -blåblå

Nu kan jeg ik skrive til hende, da hun har blokeret mig [smilie=hate-boid.gif]

Hvis det er en reel problemstilling, pigen står i, så stakkels hende! -blåblå

Men med det sagt har jeg altså også en vis skepsis overfor de der teenagepiger, der mener, hele verden er imod dem. Tror, det er noget, alle teenagere skal igennem på et tidspunkt (har da også været der selv engang), fordi de ikke føler sig forstået. Det må vist være hormonerne, der raser… -øøøvvvs

Og denne her pige virker - på mig - mest af alt, som om hun er ude efter opmærksomhed. Og jeg er ellers ikke mistroisk af natur… der er bare en alarmklokke, der ringer. :S