DSB: Afskaffer ansattes julegaver, men forgylder bestyrelsen

Mon ikke snarere forskellen er, at fx DSB og TV 2 er statsejede selskaber? Som vel gerne skal fungere på noget, der i hvert fald minder om lige fod med andre selskaber. De genererer også en indtægt, om end ikke ligefrem altid et overskud, og de har en direktion og bestyrelse med selvbestemmelse inden for de rammer, der nu er udstukket fra statens side.

Om det så berettiger, at der gives julegaver eller ej, skal jeg ikke tage stilling til. Men jeg tror, det er der, forskellen ligger.

Jeg er ked af at mit indlæg,åbenbart kunne misforstås.

Jeg under skam gerne de ansatte i DSB deres julegave.

Min undren gik netop på forskellen og da jeg ved at vi er en del off.

ansatte herinde,spurgte jeg til hvordan det er andre steder.

Jeg er endda så heldig at få del i en juleting hos DSB,da vi hvert år bliver inviteret med i biografen.

Glædelig jul til alle kattegale

Tine

[QUOTE=TrekkieGrrrl;742184]Forresten er der nogle af mine humoristiske kolleger der har startet en indsamling (sådan giv en krone eller ti) til den stakkels bestyrelse, nu de alligevel ikke får deres bonus. Dét syn’s jeg godt nok er humor :slight_smile:

Hm og du sagde noget, Ann. Det har altid været kotume at det personale der var på arbejde selve juleaften (tror det er mellem 18 og 23) får en gave. Gud ved om det osse er sparet væk i år? Jeg har da gudskelov fri i julen i år, men… det er jo ikke alle. Togene holder nemlig ikke stille selvom det er jul :)[/QUOTE]

Det syn’s jeg osse :smiley: :D, håber de bli’r filmet til youtube, når de får det indsamlede, så man kan se deres røde ører
Ja herligt at ha’ fri i julen, jeg har lige opdaget, at jeg har hele 6 fridage mere tilbage end jeg troede, så nu har jeg besluttet at holde fri mellem jul og nytår

(håber den røde farve er OK, når nu den er er lyserød :wink: )

:slight_smile: