Du går for meget op i kat

:klapper::klapper:Hold da op…det er sjovt

Hahha… Laina… Det gør jeg til Malou (min niece) Når hun ligger på maven, så klapper jeg i gulvet og siger kom såå malou du kan godt…også klapper jeg i gulvet og prøver at logge hende med noget legetøj … Og hun har først lige lært at vende sig selv haha :stuck_out_tongue:

Man ved at man giver sine katte lov til for meget, når man sidder med sin computer på skødet, og ens kæreste kommer hen og ligger hovedet på tastaturet - hvorefter jeg spørger om han ikke godt gider flytte sig, og han svare “Jamen du synes da det er sødt når kattene gør det” hvorefter han giver sig til at spinde…
-LOL

når ens kæreste virker helt jealouse på ens katte må sove i arme og jeg ikke kan med mennesker :tihi:[SIZE=5][/SIZE]

-LOL-LOL
Jeg har prøvet at ringe på jobbet og bede om en akkut fridag, hvor til min meget ufrostående chef spørger - hvem er ved at føde -LOL

Det skal lige siges at det har taget mig meeeeget lang tid at få min chef til at forstå at mine katte er lige så vigtige som mine børn.

Når jeg beder om en fridag kigger de på mig og spørger: hvordan går det med kattene, der er vel ikke sket nogen noget :?

Når man omtaler alt under betegnelse “vi”. Fx Vi er flyttet, vi skal have gjort rent i dag, vi har handlet ind, vi skal se film i aften… og folk spørger - bor du ikke alene sammen med dine katte?

JOH!

:slight_smile:

… når man omtaler gravide kvinder som drægtige
… når man får nogle helt forkerte billeder i hovedet under et tv-indslag om flygtningelejre med tusinder af burmesere
:ups: :høhø:

Kender i øvrigt kun alt for godt den med at blinke venligt til fremmede :klapper:

[quote=lenschow;485062]Når man omtaler alt under betegnelse “vi”. Fx Vi er flyttet, vi skal have gjort rent i dag, vi har handlet ind, vi skal se film i aften… og folk spørger - bor du ikke alene sammen med dine katte?

JOH!

:-)[/quote]

-LOL-LOL
Uuh det kender jeg godt siden Sejr arbejder på sjælland og kun er hjem hver 2 el. 3 weekend. Ja så laver vi også så meget hjemme.:tihi:

Og sjov nok bliver der altid spurgt har du gæster eller er Sejr hjemme .:gruble:

Ja og kattens første syge dag .

Ja og da jeg skulle fortælle Sejr at vi til maj bliver tante og onkel ja så var min svigerinde ikke gravid men drægtig.
så sagde Sejr helt tørt , jamen så skal der sku laves en stor fødekasse.:klapper::klapper:
Helt ærligt lige i starten trorede jeg at han var rablende tossede , ind til han sagde ved du hvad du selv sagde:doh:

[quote=lenschow;485062]Når man omtaler alt under betegnelse “vi”. Fx Vi er flyttet, vi skal have gjort rent i dag, vi har handlet ind, vi skal se film i aften… og folk spørger - bor du ikke alene sammen med dine katte?

JOH!

:-)[/quote]

Ha-ha, den er du vist ikke alene om. :slight_smile: Jeg oplever tit, at folk, jeg ved bor alene, skriver ‘hjemme hos os’ eller ‘vi har gjort’ - og så bliver jeg lige forvirret et øjeblik, indtil det går op for mig, at der nok menes ‘mig og kattene’. :ups: :tihi:
(men altså, der kunne jo også være tale om en ny kæreste, man ikke lige havde hørt om, ikke? :slem: )

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

HAHAHAHA i er for sjove!!

Hahahaaaa…tak for et godt grin på en kold vinterdag!

-LOL:hjertehop:

Du går for meget op i kat, når du kalder hunden for mis :høhø:

Du går for meget op i kat, når man ikke længere ligger mærke til hankattestrint. Kom ned i børnehaven for at hente trolden og så hun havde helt anderledes tøj på, blev hevet til side af lederen som fortalte at de ikke kunne holde ud at lugte til hende. -what

I morgen bliver alt så tjekket ekstra inden vi går ud af døren, for det var pinligt- :ups:

Når man kommer ind til naboen for at kigge på deres nyfødte og datteren spørger “hvornår får de egentlig øjne” :tihi:

Når ens børn er forkølede og hoster meget og til sidst spørger “Mor, kommer den hårbolle ikke snart op?”! True story, jeg kender barnet og moderen :slight_smile:
VH
Susanne

…eller når man selv tænker…hvornår hoster jeg selv en bolle op :ups:

Og med et par solide MCoer i ens seng kan det med hårbollen måske ske!:slight_smile:

Du går for meget op i kat, når du midt under en date løfter hånden op i luften, vipper med fingrene og fører hånden langsomt til siden i forventning om at daten vil kigge efter, fordi du gerne vil se hans profil og kæbelinje… :tihi: