Pamela Anderson - den barmfagre brystbabe fra baywatch - har gået modeshow - og sikke et show!
Hendes bryst hoppede ud af kjolen, eller var det kjolen der gav op og gik i stykker?
Anyway…meget undskyld…men du godeste hvor er hendes bryst dog grimt! Det kan godt være de er store og pæne indeni en bh eller i en kjole eller under en bluse - men jeg gad virkelig ikke have bryster der så SÅDAN ud når jeg smed tøjet!
Så hellere have hængende bryster eller små bryster eller hvad ens brystproblem nu engang kan være.
Ja hun er vidst på fornavn med samtlige plastikkiruger i usa Hun har da været under kniven utallige gange. Jeg ville kræve mine penge tilbage hvis jeg kom hjewm og så sådan der ud Gg-what
Det er fordi de har skubbet implantatet ind via undersiden af brystvorten. Så er det nederste af den gået i stykker og det øverste af den stadig hendes naturlige.
Ja pænt ser det ikke ud,men måske de blevet sådan fordi hun har fået gjort dem mindre et par gange… Kan forstille mig at huden ikke rigtig kan trække sig pænt sammen igen når man får mindre implantater i
Uhh av!! Kan slet ikke forestille mig tanken om at nogen skulle skære i det område!! Av for katten!! Men hun ser nu ikke træt ud af at det er smuttet sig en tur!
næh, hun har vel penge til at få syet nogle nye lapper på-høhø
ej jeg ville være drøn ked af at have så misdannet et bryst - så tænker jeg skid være med de få stræk mærker jeg har der:thumbup: