Du Hrönn... (Andre må også godt kigge med)

Vil du lige fortælle den Houdini at den skal blive i sit bur?:tihi:

Dorthe ville give dem lidt hø og skubbede så lige låget i - og det var det syn der mødte hende…:uha: (Vi måtte lige hente kameraet - og tage lidt billeder)

Til jer andre må jeg i øvrigt præsenterer jer for den ene af del af Salt og Peber, som før har boet hos Skattekat…:smelter:

Hun synes også at krukken skulle lege i… Var det noget med at hun var over 12 år??? Det kan man ikke mærke:uha:

Og så hørte hun ordet fanges og ind buret og så tænkte hun… Hi hi fang mig herinde:cool:

Lad mig slå fast at vi efter en mindre jagt rundt i værelset fik den ældre dame op i hende bur igen, og så gik hun i seng…

:tihi: Der er gang i hende! Hvor er hun fin!!! :hjerte:

Jamen, er der mulighed for det, så går hun på sightseen :rock:
Hun var mere end heldig, dengang jeg havde killinger, at det var jeg og ikke Bølle-Bjørn der fangede hende først … ellers tror jeg ikke hun var i live i dag :blegne:
En anden gang, men jeg stadigvæk var gift, vækkede min mand mig en tidlig morgen (han skulle på arbejde) og sagde at jeg skulle fange rotter … jeg tænkte ‘‘Manden er gal’’ og vendte mig om på den anden side, for at sove videre …
Så blev der prikket igen og han sagde: Det er dine rotter, der skal fanges … og så kunne jeg ellers komme op i en fart :panik:
Af en eller anden grund var det lykkedes en kat at åbne buret og lukke dem ud om natten … Salt fik jeg fanget forholdsvis nemt, men jeg kunne ikke finde Peber nogen steder :S
Ikke før jeg gik op på 1. salen for at vække ungerne, så de kunne komme i skole … der på reposen sad hun og skældte ud!
Efter den episode, kom der ekstra lås på lågen … :venter:

Dejligt at se billeder af hende, hun er så meget mere personlighed end Salt … synes jeg :surrender1: