Du skal ikke bestemme hvad jeg må!

Link til video med Zilla

Jaja Zilla, så siger vi det :laughing: Husk lyden… gerne skruet op (er ikke så nemt at høre hende hos mig, så bær over med mig hvis jeres højtalere blæser hendes snakken ud)

Historien bag videoen er at Hippy ligger og sover på mine ben. Zilla får øje på hende og går i jage-mode. Tidligere erfaringer siger, at det bare ikke ender godt når en kat i legehumør farer i hovedet på en sovende her i huset. Så Zilla får at vide, hun skal stoppe sit foretagende, og det er hun på ingen måde enig med mig i! Jeg skal ikke blande mig i hendes sager :venter: Hendes gnæggen er meget typisk for hende ift. at hun laver ting hun ikke skal og godt ved det. hehe. Hun er da ikke til at stå for :lovelove: :love:

12 Synes om

Brokke, brokke, brokke
:garfield: :garfield::garfield:

1 Synes om

:lol: Så er der godt nok en, der er fornærmet! :lol:

1 Synes om

Ja, hvad ligner det at spolere det perfekte overraskelsesangreb. Lol

1 Synes om

:klappe:

1 Synes om

Jep, sådan der kan hun godt gå rundt i op til 5 min, ingen problem :laughing:

Jep, hun er IKKE tilfreds med tingenes tilstand :slight_smile:
Nogen gange skal jeg bare kigge på hende og sige “Zilla”, så begynder hun at gnægge. Hun ved det udmærket godt, den laban.

Ja, det er meget tarveligt… og stakkels Hippy lå og var helt uvidende. Hvis Hippy havde været vågen, så havde der været udfald - Zilla væk i fuld fart - Hippy efter også ellers fræs. De hygger sig når de begge er vågne :wink:

1 Synes om

Hun lyder præcis som Louis, når han er muggen :klappe:

1 Synes om

Opdagede Hippy slet ikke noget?

@Eva, hun opdagede ingenting og snorkboblede væk fra det hele :grin::wink:

2 Synes om

Jeg har set masser af katte være snotfornærmede, også hørt dem bruge mund; men det her gnækken stikker alt :grin:

Ingen tvivl om at du har kam til dit med sådan en dame i huset :joy:

1 Synes om

@HolmeInc Hun ved da heldigvis indtil videre at mennesket er overboss :muhaha: Der er Hippy faktisk en hårdere nød at knække ::joy:

2 Synes om