Du vil altid være elsket min Isabella

:kram:

Kæmpe kram herfra -kramer

  • Det kan være at Isabella og Nokki er blevet naboer i kattehimlen ligesom dengang ved Hittekat-udstillingen.

:lys:

:kram:

Det gør mig så ondt at høre, Malene :ked:

:kram:

:lys:

Det gør mig meget ondt Malene :kram:

God rejse søde, dejlige og smukke Isabella :lys:

:lys:

Mange tanker herfra :kram:

Åh, Malene, det gør mig så frygteligt ondt :frowning: :kram:

Venligst
Dorthe

:lys::englevinger:

Det var vel nok trist

:sørger: Smukke katte-pige
:lys: på rejsen

Hils alle mine venner, når du kommer frem

Mange tanker, kram og styrke til din mor…

Malene, hvor er jeg dog ked af at læse, at det fik den udgang…
Håber at du og Ida passer på - og ikke mindst trøster - hinanden.

:lys:

Tusind tak alle sammen :inlove:
Det er hårdt, det gør ondt og i dag har jeg mest af alt forsøgt at fortrænge virkeligheden :ked:
Men jeg tror fuldt og fast på, at alt sker af en grund. Isabella reddede mit liv, hun har givet mig mere tro på mine evner som kattemor, hun gav min første udstillingsoplevelse og sådan kunne jeg blive ved :hjerte:
Hun har åbnet så mange døre, som jeg for blot 4-5 år aldrig havde troet, end ville åbne sig på klem! Og hun har hjulpet mig med at lukke en dør, jeg frygtede ville blive min død - selvmord! En dør jeg håber og tror på, aldrig nogensinde vil åbne sig igen! Jeg tror på, hun nåede at give faklen videre til Ida :hjerte:
Jeg fik lov at få knap 2,5 år sammen med en hel unik sjæl :hjerte: Jo jeg ville da have ønsket mig mange flere år, hvis jeg havde kunnet! Men 2,5 år er bedre, end ingen! Hun har bragt Ida ind i mit liv :hjerte: Så selvom hun ikke er her i egen royale skønne personlighed mere, så lever en del af hende videre i Ida og i den lille nye, der forhåbentlig snart bliver en del af vores familie på 3 hernede på jorden og nu 2 over regnbuebroen (Pjevs og Isabella). Jeg er sikker på, de to nok skal få det sjovt sammen, dog er jeg spændt på at høre, om Isabella har måtte sande, at Pjevs er over-dronning… Men mon dog :høhø:

:lys:

-kramer

:lys: Et lys for Isabella og mange tanker til dig :trøste:

Det gør mig umådeligt ondt - det var alt for tidligt hun blev en stjerne i himlen

Hvil i fred, smukke Isabella
:lys:

:kram:

:hjerte::lys::hjerte: