Duan Sardor update (nye billeder)

Nu hvor der “kun” er en måned til Sardor flytter ind vil jeg lige spamme jer med lidt billeder af ham…

-forelsket -forelsket Kan i forstå hvorfor jeg glæder mig og bare venter -felixsylvester og tæller dage.

Det kan jeg nemt forstå, han ser dejlig ud den skønne blåprins -love

Han er godt nok smuk -lovelove

Nåååååhr hvor er han sød! -love

Det er da godt nok en lækker mååååååås -forelsket -forelsket -forelsket -love -love -love

Han er virkelig LÆKKER -forelsket -forelsket -forelsket
Jeg æælsker blååå… [oregonian_bear9.gif]

Jahhh jeg har godt nok siddet og beundret dit avatar billed hvergang du har skrevet i en tråd, men det er da endnu mere dejligt at der nu er flere af ham at falde i staver over :smiley:

x2 -forelsket

Man må sige det passer når man siger alt godt kommer til den der venter . Han er da virkelig vidunderlig. Tillykke med skønheden

MVH
Gitte

Mange tak alle sammen…

Ja jeg kan ihvertfald ikke forstå det
Han er godt nok noget af det gyseligste jeg længe har set -mai -brækkesig
yyydrk da
Jeg ville skamme mig ove at vise billeder af sådan en grimling -bleg

Men hold op han er dejlig,lækker,smækker,nuttet suuuuuuk -forelsket -forelsket
Tillykke med ham -høhø

Super lækker -love -love -love så står tiden næsten stille… man kan bare ikke vente :slight_smile:

WOW ! Hvor er han bare lækker -lovelove -lovelove -lovelove

Han er bare SÅ dejlig Vibeke -forelsket -forelsket En rigtig kramme nusse bamse -love -love 1 månede tilbage :slight_smile: er de nu jeg skal sige at der kun er 3 dage til jeg skal have Vanilla?? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ja sine, kun 3 dage til din lille engel flytter hjem. Så får vi vel også en masse billeder at se [bigloony]

Men måske du har nogen gode råd til at få tiden til at gå hurtigere :?
Lige nu bruger jeg bla. tiden på at vise børnene (både de to og firebenede) at nu er der så og så lang tid til deres lillebror flytter ind.
Får købt de ekstra ting der nu skal købes. osv
Men synes stadig dagene snegler sig afsted

LOOOOOOOL det lyder fuldstændig som mig, så det er mit gode råd -thumbs men pyyyhha det e lang vente tid -ked

-savle -blomst -savle -blomst -savle -blomst Hvor er han bare super lækker -savle -blomst -savle -blomst

hver gang jeg har set din avatar er jeg faldet helt i svimer -uha

han er da godt nok lige et nummer for læææækker -forelsket

(og det er da slet ikke min drøm at få sådan en lææækker blå dreng - nej det må du endelig ikke tro -shhhh)

-forelsket MUMS -forelsket

Så er det vidst ved at være tid til nye billeder af ham…
Håber i vil nyde dem lige så meget som mig.
Må da indrømme at det er første gang jeg er så overrasket over hvordan en kat udvikler sig…
Da jeg bestilte ham var jeg ikke i tvivl om han ville blive flot, men da jeg selv så de nye billeder -what blev jeg overrasket, for hold da op hvor er han lækker (hvis jeg selv skal sige det) -forelsket -lovelove -lovelove