Duchess i løb - hvad sker der lige for hende

Nå! Så kunne hun ikke mere - nu gider hun ikke være mor mere, men vil være liderlig teenager igen. Fint siger jeg bare, Mally har været kastrat i 8 uger nu, der kan umuligt ske noget der!

Men hun skaber sig da godt nok helt sinsygt! Mere end jeg har set hende skabe sig før.

Mally giver den gas og tænker ikke over at han ikke kan gøre hende gravid, springer op på ryggen af hende, og få sekunder hører vi væs og knurren og så kommer de spænende igennem huset, hende efter ham, og så får han bare seriøs bank…

What is going on!!!:uha:

Det lyder som en helt normal fertil hunkat og en helt normal forholdsvist nykastreret hankat, som gør hvad naturen byder dem på bedste beskub-høhø
Camilla

Han parrer hende, lyder det til :slight_smile:

AVS lad os håbe at det er løs krudt der er i pistolen -høhø

Det er parringer:-)

Jamen vil han gerne parre sig med en hunkat når han ikke har noget at gøre med?

Åh ja!!! :tihi: Nogle hankatte glermmer aldrig at de har været fertile og “kunnet et eller andet”!
Og han er forholdsvis nykastreret, så hormonerne kan stadig være i kroppen på ham - hvis du er rigtig, rigtig uheldig, så kan han endda lave killinger :thumbdown:
Så se hellere at få neutraliseret hende den smukke hurtigst muligt :smiley:

Det gør jeg lige så snart killingerne er 12 uger…så lige 2 uger endnu…

Uha, ja, så må du afsted med hende.
Han forstår da at nyde livets glæder, selv som kastrat

En kastreret han der parrer kaldes en Teaser Tom. en sådan “Tom” kan være guld værd i et katteri, for hunkatten tror hun er parret og drægtig og kommer så først i løbetid kort før hun ellers vill have født.