Dulle, Delle, Dut

Ak ja, kært barn har mange navne og kær det er hun:hjerte:

Jeg elsker simpelthen min lille Delight pige, hun er så mild og bare altid i godt humør.
Lige et par friske billeder af skønheden fra i eftermiddag :inlove:

MVH
Gitte

hun er virkelig nuser :wehuu:

Hun er virkelig skøn!
Elsker hendes små demon horn, selvom hun ligner en som bare er den blideste lille ven man kan have <3

Hvor ser hun bare så dejlig ud… skønne Dulle delle dut

hi hi, ja hendes horn bliver jo trimmet når vi er på show, men ellers så tager vi dem som en extra charme i hverdagen og hun er nemlig engleblid, min lille skat

MVH
Gitte

Hvor er hun sød og sikke nogle fine orange øjne :wehuu:
Hilsen Lisbeth

uhhhhh lækkermås, dejligt at du har din fars fantastiske sind…jeg bliver bare så glad og varm indeni når jeg læser hvor højt elsket du er…

Ah en eller anden årsag, fik din sætning mig til at græde:)

Nååå hun er sød, og ser heller ikke totalt flad ud.
Rigtig nuser :hjerte:

det var bestemt ikke min mening…men dit indlæg fik så også en tåre frem i mine øjne…snøft

Jeg er altså også vild med hendes små dæmon-horn. Det er virkelig charmerende - og synd at de skal af til show, men sådan er det jo. Det kunne ellers være smart med små horn til exotics.
:wehuu:

Der har Bente altså fået lavet nogle helt uimodståeligt delikat! :ok:

  • Jeg glæder mig i hvert fald til at se hende på udstillingen i Fredericia.

[QUOTE=GitteS;566330]Ak ja, kært barn har mange navne og kær det er hun:hjerte:
Jeg elsker simpelthen min lille Delight pige, hun er så mild og bare altid i godt humør. […][/QUOTE]

Det kan jeg godt forstå. Hun ser rigtig nussebar ud. :slight_smile:

Åååååååhhhh jeg er jo solgt til stanglakrids! Hvor er hun beroligende at se på! Mig ha fladsnude nuuuuuuuuuu!
Nej, vær nu fornuftig - det skal være en glæde at få en kat - ikke en gældspost :tihi:

[QUOTE=Osquary;566474]Åååååååhhhh jeg er jo solgt til stanglakrids! Hvor er hun beroligende at se på! Mig ha fladsnude nuuuuuuuuuu!
Nej, vær nu fornuftig - det skal være en glæde at få en kat - ikke en gældspost :tihi:[/QUOTE]

Du må vente og se om Bente får nye små Deller, altså kloner af min pige. Mor er jo parret, kan varmt anbefale denne kombination og ikke mindst opdrætter.

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;566487]Du må vente og se om Bente får nye små Deller, altså kloner af min pige. Mor er jo parret, kan varmt anbefale denne kombination og ikke mindst opdrætter.

MVH
Gitte[/QUOTE]

Ja jeg har godt luret at Bente måske venter fladsnuder, og så må jeg jo bare håbe at vi kan findes værdige til at adoptere derfra, hvis der er en misling der, som passer til os! Vi vil jo helst have en dengsedreng, men det bliver katten jo ikke mindre dejlig af! Og jeg har bestemt også indtrykket af, at en kat derfra er en ven for livet!

Det fungerer i øvrigt knaldgodt som avatar - billedet :slight_smile: Jeg så straks at du havde skiftet :slight_smile:

Har lige vist hende til kæresten - han synes også hun ser rigtig sød og fin ud!

Hvor er hun bare skøn :slight_smile: Kan godt forstå du er glad for hende, hun er bare så sjov en tøs. Jeg tilbragte jo et par dage med hende, søster Joy og Bente i en hytte i Vrå - det er nogle fantastiske missepiger de to tøser :love2: