Dum dag = Forkælelse

[quote=Eife;419915]Åh, pandekager er også gode. Det tror jeg også snart jeg vil lave.

Jeg bruger forresten ofte at komme nogle tabletter sødemiddel i (har ikke lige i pulverform) når jeg laver varme ting, der skal være søde - f.eks. hjemmelavet kakao :slight_smile:
Men der skal nu lidt sukker i, ellers bliver det aldrig rigtig sødt.

Jeg håber din dag i dag har været bedre :)[/quote]

Den bedste kakaomælk der findes …Både som kold, og som opvarmet er den fra Hirtshals mejeri - Sukkerfri og kun 0,1 gram fedt, og jeg kan love den bare er god :slight_smile:

[quote=Battlestar;419546]husk at hvis du propper sukker på mellem pandekagerne når du laver dem (næste gang) så brug sukrin i stedet for sukker…

så er du meget langt ifht at spise søde ting du kan tåle med diabetes… og hvis det er, så laver isis nogle rigtig gode ting uden sukker - netop til diabetes :slight_smile:

jeg bruger det selv til forkælelse når jeg ikke vil pumpes med kulhydrater der ikke behøves :)[/quote]

Du har ret …Længe leve Frøken Skrump, jeg får pakke derfra i morgen :-). Man skal bare huske at spise det med måde, da alle de kostfibre som er i slikket/desseter og kager giver MEGET luft i maven, og kræver hyppige besøg på toilettet :slight_smile:

Alice - Jeg har prøvet, men er ikke synderligt glad for den :slight_smile:

Er det rigtigt ??? …Hold op, jeg synes den er god, men jeg er heller ikke til de fede mælketyper, så måske derfor smagen lige netop er mig ?

Har du prøvet at varme den …Jeg synes den er god som en krus varm kakao :slight_smile:

[quote=Alice;419956]Er det rigtigt ??? …Hold op, jeg synes den er god, men jeg er heller ikke til de fede mælketyper, så måske derfor smagen lige netop er mig ?

Har du prøvet at varme den …Jeg synes den er god som en krus varm kakao :-)[/quote]

Jeg vil prøve den - synes ellers ikke, at de fedtfattige kakaomælk er noget at skrive hjem om,
så jeg håber, din anbefaling holder Alice.

:thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Eva;419957]Jeg vil prøve den - synes ellers ikke, at de fedtfattige kakaomælk er noget at skrive hjem om,
så jeg håber, din anbefaling holder Alice.

:thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Du KAN li’ den Eva …Det er lige før du må banke mig med en våd berlinger hvis ikke :slight_smile:

Alice - Ja, min ene moster serverer den altid :slight_smile: og den er da ok, men synes den smager lidt for meget af kakao :slight_smile:

Så hæld en sjat minimælk i …Carsten synes osse den smager lidt for meget af kakao, og han fortynder den med minimælk :slight_smile:

Alice - Hvorfor? Jeg er jo glad for at lave min kakao selv :muhaha:

Nåhhhh ja :høhø:. Sikkert fordi jeg tror at alle andre er lige så dovne som jeg selv :smiley:

Ja, jeg KAN lide den Alice - så du behøver ikke gemme alle dine berlingere væk.

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

[quote=Eva;420066]Ja, jeg KAN lide den Alice - så du behøver ikke gemme alle dine berlingere væk.

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:[/quote]

S’følgelig kan du da det Eva …Og nu lader jeg bare mine berlinger ligge og flyde :smiley: