Dumme dyrlæge

[QUOTE=Henriette;682840]Hvis de ikke giver dig det til prisen, vil jeg helt klart printe mailen ud og vise dem…
Jeg har kun fået en mundtlig pris fra min dyrlæge, men han holder tilgengæld altid sit ord :slight_smile: Og er ret god til at give rabat :slight_smile: Især til mig, men jeg kommer også så tit hehe[/QUOTE]
de har selv printet mailen ud, og de kunne rigtig nok se at der manglede den sidste vaccination i mailen, men ellers det andet løb op i de 2.485 kr. Så det forventer jeg også at få behandlingen til. Kommer der så en konsultation ved siden af må jeg jo accepterer denne. Men jeg kan ikke forstå hvis det er den, for så ville jeg vel have været påført regningen.
Selv vekterinær dyrlægen var usikker på regningen når hun så den printet mail. Hun kunne heller ikke få det til at hænge sammen.

En skriftlig pris er da PRISEN så hold fast i det. Om de så har lavet en fejl er jo deres problem.
Jeg kan så sige jeg har lige giver 1000 kr for at få ham kastereret og øremærket. Og som dyrelægen sagde jeg lavere altid subshedstjek på dem inden de kommer i narkose så det har jeg også fået i de 1000 kr. Tror ikke jeg har noget at klage over :slight_smile:

Annajunge04 - man kan ikke sammenligne hverken pris eller indgreb (sterilisation /kastration)…

UPDATE !

Dyrlægen havde sjusket med regningen og var kommet til at sætte et + frem for et minus på regningen. Derfor var regningen så høj. Det var altså hende den var galt med, og ikke mig, og selvfølgelig skulle jeg have prisen som VI havde aftalt. Jeg skulle dermed bare smide mit giro kort ud og så vil jeg i morgen modtage en ny med restbeløbet på 300 kr.

Så alt ialt endte vi på 1.250 pr. kat * 2 for ALT undtagen den sidste vaccine som løber på 300 kr.

1.250 kr
1.250 kr
300 kr
2.800 kr

dejligt :slight_smile: og sikke en billig dyrlæge - det er skønt!

billig ja, men dårlig kundeservice igår, ja… Jeg vil dog gerne give hende en chance igen, da hun også har overrasket mig positivt før.

Dejligt dyrlægen kunne se hendes fejl :slight_smile:

og dejligt at du fik det til den aftalte pris…

Sådan en fejl kan ske fejl alle steder, men her rettede de den i det mindste uden alt for meget vrøvl.
Det lyder ellers som en udmærket dyrlæge med rimelige priser, så bliv du bare ved dem. :slight_smile:

Tænk, jeg synes, du har fået en fantastisk kundeservice :uha:

Du får først og fremmest en stor rabat på neutralisering, fordi du forinden har fået foretaget et kejsersnit - det synes jeg er flot af dyrlægen, for det er da bestemt ikke noget, hun er forpligtet til at give.

Dernæst bliver fejlen rettet absolut omgående, da dyrlægen hører om den.

For en fejl var det jo, og det har da ikke noget med dårlig kundeservice at gøre. At dyrlægen så ikke var til stede og kunne rette fejlen med det samme, da du fik regningen, var et uheldigt sammentræf, men heller ikke et spørgsmål om dårlig kundeservice.

Hvis det var min dyrlæge, der var så fleksibel og gav så gode rabatter, ville jeg bestemt også give hende “en chance til”. Hvis hun i øvrigt er en god dyrlæge.

[QUOTE=galath;683820]Tænk, jeg synes, du har fået en fantastisk kundeservice :uha:

Du får først og fremmest en stor rabat på neutralisering, fordi du forinden har fået foretaget et kejsersnit - det synes jeg er flot af dyrlægen, for det er da bestemt ikke noget, hun er forpligtet til at give.

Dernæst bliver fejlen rettet absolut omgående, da dyrlægen hører om den.

For en fejl var det jo, og det har da ikke noget med dårlig kundeservice at gøre. At dyrlægen så ikke var til stede og kunne rette fejlen med det samme, da du fik regningen, var et uheldigt sammentræf, men heller ikke et spørgsmål om dårlig kundeservice.

Hvis det var min dyrlæge, der var så fleksibel og gav så gode rabatter, ville jeg bestemt også give hende “en chance til”. Hvis hun i øvrigt er en god dyrlæge.[/QUOTE]

Det er IKKE god kundeservice at få lov til at vente i 2 timer om at komme til, selvom andre kunder der kom efter os hurtigt og nemt kunne snige sig foran i køen og hente deres dyr. Hele tre gange blev vi spurgt om, om vi kunne vente lidt længere, og da vi endelig skullle ind til dyrlægen og hun havde tid til os, var hun rendt, pga. en akut sag, som selvfølgelig er helt forståelig.

Men først var der to timers ventetid, så en forkert regning, og dernæst ringede hun ikke tilbage som aftalt mellem 13.00 og 13.30 igår, som hun havde lovet. Undskyldningen var så, at hun havde forstået at det var MIG der ville ringe op til hende.

tingene blev jo heldigvis reddet ud til sidst, men da vi gik derfra med mine katte var irritationen rigtig stor. Min kærestes tålmodighed som ellers normalt er rigtig stor, var meget lille, og hans lunte var kort efterfølgende pga. den behandling vi fik. Heldigvis fik vi en begrundelse og en undskyldning. Og netop derfor fortjener hun også en chance til. Men i situationen var ingenting optimal, og det kunne selv dyrlægen se.

der er to dyrlæger der. Hende der har behandlet Mijv og opereret hende og kaget lidt i det, er ellers rigtig sød, men også lidt bestemt på en dog positiv måde, og jeg synes rigtig godt om hende. Den anden dyrlæge der også er tilknyttet, bryder jeg mig til gengæld ikke om.
Er det sådan at man selv har mulighed for at bestemme hvem man gerne vil ind til ligesom hos din læge?

[QUOTE=Mijv;684010]der er to dyrlæger der. Hende der har behandlet Mijv og opereret hende og kaget lidt i det, er ellers rigtig sød, men også lidt bestemt på en dog positiv måde, og jeg synes rigtig godt om hende. Den anden dyrlæge der også er tilknyttet, bryder jeg mig til gengæld ikke om.
Er det sådan at man selv har mulighed for at bestemme hvem man gerne vil ind til ligesom hos din læge?[/QUOTE]

Det er der vist ingen generelle regler for. Det afhænger nok af, hvordan de enkelte klinikker er indrettet og så i øvrigt af situationen. Hos mine dyrlæger kan jeg godt bede om at få en bestemt. Problemet er bare, at de ikke altid er på arbejde, og så må man jo tage den, der er der. Men hvis jeg var dig, ville jeg da bestemt bede om at få hende, du føler dig tryg ved. Det er jo vigtigt, at man stoler på dem, der skal behandle ens dyr.

På det dyrehospital jeg kommer, kommer “vi” (kattene og jeg) altid til samme dyrlæge - så hvis jeg fx. booker tid til vaccination eller lign. så afhænger det af dyrlægens vagtplan… er det akut har jeg også oplevet at komme til ham - men det var nok mere tilfældigt end andet…

jeg kan ikke 100% sige hvad det er/var jeg ikke bryd mig om hos hende den anden. Men da jeg skulle afleverer mine katte, var hun den eneste der var der. Jeg havde taget Silke, min bette killing på 8 uger med, da hun skulle have sin første vaccine der, men jeg var i tvivl om, om jeg skulle lade hende blive hos Mijv og lade hende overnatte på dyrhospitalet. Det mente hende her dyrlægen bestemt ikke, for det var jo synd for katten. Det var meget sjovere at være derhjemme i vante omgivelser. Jeg sagde så, at det var op til hende, for jeg var selv i tvivl. Specielt omkring om Mijv og Silke vil kunne undvære hinanden.

Da hun så så Silke og pludselig så at hun var en killing, mente hun jo så bestemt at den skulle blive sammen med Mijv og overnatte på dyrklinikken. Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor hun ikke havde sat sig ind i situationen omkring hvilke katte jeg havde. Jeg måtte endda også fortælle hende at Silke havde jeg taget med pga. hun skulle vaccineres, det vidste dyrlægen ikke. Det er selvfølgelig ikke kun hendes problem, men ligeså meget den anden dyrlæge, som burde have givet informationen videre. Men det var bare også et irritationsmoment

Der er to dyrlæge hos min dyrlæge, og jeg stoler lige meget på dem begge :slight_smile: Så hvem jeg kommer ind til er underordnet :slight_smile:

Jeg er helt sikker på at hvis du laver ønsket når du bestiller tid får du den dyrlæge du gerne vil have, hvis vedkommende har tid :slight_smile:

Sådan gad jeg netop også gerne at have det. Jeg ved så at hende den “søde” dyrlæge der ordnede kejsersnittet også opererede Mijv. Det var jeg glad for, da hun kendte min kat i forvejen.

Dyrlæger kan altså komme meget hurtigt ud for noget akut der får tidsplanen til at skride - trist når man er den der kommer til at vente -. skønt når det er ens dyr der får hele opmærksomheden.

Jeg hader også ventetid - men har dog en vis form for forståelse.

Alle laver fejl - indrømmer man det syntes jeg det er stort …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;684050]Dyrlæger kan altså komme meget hurtigt ud for noget akut der får tidsplanen til at skride - trist når man er den der kommer til at vente -. skønt når det er ens dyr der får hele opmærksomheden.

Jeg hader også ventetid - men har dog en vis form for forståelse.

Alle laver fejl - indrømmer man det syntes jeg det er stort …[/QUOTE]

jeg tror du misforstår. Vi ventede IKKE to timer fordi hun var ude ved noget akut. Jeg aner ganske enkelt ikke hvorfor vi måtte vente. Hun tog bare folk ind før os, der kom ind med deres hunde. En af dem var bare en hund med hud problemer som skulle kigges på. Det kaldes jeg ikke akut. Det var først efter at vi havde ventet i to timer og hende der sidder bag skænken havde sagt, at NU var det snart vores tur, hvor dyrlægen havde tid til os, at hun så lige pludselig smuttede. At hun smuttede gør mig ikke sur eller vred. Men det var selvfølgelig rigtig rigtig træls, nu hvor vi havde ventet i to timer på hende, hvor hun havde haft andre kunder inde med deres dyr, som var kommet EFTER os og kommet først i køen.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;684050]Dyrlæger kan altså komme meget hurtigt ud for noget akut der får tidsplanen til at skride - trist når man er den der kommer til at vente -. skønt når det er ens dyr der får hele opmærksomheden.

Jeg hader også ventetid - men har dog en vis form for forståelse.

Alle laver fejl - indrømmer man det syntes jeg det er stort …[/QUOTE]

jeg tror du misforstår. Vi ventede IKKE to timer fordi hun var ude ved noget akut. Jeg aner ganske enkelt ikke hvorfor vi måtte vente. Hun tog bare folk ind før os, der kom ind med deres hunde. En af dem var bare en hund med hud problemer som skulle kigges på. Det kaldes jeg ikke akut. Det var først efter at vi havde ventet i to timer og hende der sidder bag skænken havde sagt, at NU var det snart vores tur, hvor dyrlægen havde tid til os, at hun så lige pludselig smuttede. At hun smuttede gør mig ikke sur eller vred. Men det var selvfølgelig rigtig rigtig træls, nu hvor vi havde ventet i to timer på hende, hvor hun havde haft andre kunder inde med deres dyr, som var kommet EFTER os og kommet først i køen.