Dumme kat *ikke ment så slemt som det er skrevet*

ved ikke om jeg har fået lagt den rette sted, ellers håber at den lige kan blive flyttet :slight_smile:
sidder og ser film med manden og op hopper Tyson. åbenbart efter noget hår der hænger foran mit ansigt. to sek. efter er han væk og det gør ondt i mit øje. går op på toilettet for at se hvad der sker, da jeg føler min kontaktlinse er ved at ryge ud. Da jeg kommer ud på toilettet kan jeg se der render blod ned af min kind. Tager mine linse ud og kan se en dyb revne i mit øje, heldigvis i det hvide, men lige ved siden af hvor det brune starter.
afsted på skadestuen med mig. masse mennesker venter på at komme ind, men ja lidt held har man da, for jeg kom ind med det samme. nåede ikke engang at sætte mig i venteværelset.
De næste par dag hedder det så ingen kontaktlinse, dumme øjendråber og grim klap. klappen fordi jeg har ca minus 6 på begge øjne, og unlader jeg klappen overanstrenger jeg det “gode” øje for meget og ender med at ligge med den slemmeste hovedpine i et par dage (er prøvet før) og så skulle jeg jo helst ikke få en masse snavs ind i øjet. men ja tror nu også ungerne herhjemme helst ser jeg har klap for. for ja mit øje er bare slet ikke kønt lige nu :frowning: og håber så inderligt at mit syn ikk har taget skade af trykket i øjet. for lige pt. har jeg kun et meget slørret syn, men igen håber det er pga trygget i øjeblikket er så højt. ihhh jeg er så yndig
Tyson bliver ikke “straffet” pga det, da han jo ikke gjorde det med vilje. Så han har alerede været oppe og få en puttetur så snart vi kom hjem fra skadestuen :slight_smile:

undskyld det blev vist lidt langt :cool:

Ih, du godeste! :uha: Det var da forfærdeligt - og forfærdelig uheldigt. Jeg håber sandelig heller ikke, at du får varige mén af det. Hvad sagde de om det på skadestuen? For det havde de vel en mening om?

Uha av for pokker, det var dog uheldigt!

Jeg håber du slipper med forskrækkelsen!
Rigtig god bedring -kramer

Puha en grim historie og sikke et uheld. Håber det hele går godt trods alt. God bedring til dig.

Ham jeg snakkede med var utrolig kold. og ville bare give mig nogen øjendråber, men hans kollega fik ham til at undersøge det lidt nærmere. han kunne ikke sige om der er sket noget med øjet, men da jeg stadig kan se mener han det ikke. men ja kan se, men kunne ikke engang se min mands ansigt selvom han stod 2 meter væk. kunne se noget mørkt der hvor øjnene skal være og det var stort set det. men det er jo svært at bedømme når blodet trykker på derinde. så må bare pænt vente til jeg kan komme til en øjenlæge