Dumme panserbasse

Her i denne tid kan det være svært at finde en parkeringsplads, Igår var jeg inde i en butik i max. 5 min. Da jeg kom ud stod, stod der en betjent og skrev et bødeforlæg. Jeg gik hen til ham,bad ham om at slappe af og give folk en chance. Han ignorerede mig fuldstændigt og skrev registreringsnummeret ned. Jeg hævede stemmen og kaldte ham røvhul og regelrytter. Han kiggede på mig mens han hev bødeforlægget af og begyndte at undersøge dækkene. Så begyndte han fandme at skrive en ny bøde. Jeg kaldte ham for narrøv og bad ham skride ad helvedes til. Så undersøgte han gummiet på viskerne og skrev en ny bøde. Dette stod på i 10 min. og jo mere jeg svinede ham til jo flere skrev han og satte bag viskerne. Til sidst gad jeg ikke at høre mere og gik hen til min egen bil.

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Ha ha -xxrotflmao

Kendte den godt, men det bliver den jo ikke mindre morsom af -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Et dejligt sommergrin

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Tak johnny

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao
den kendte jeg ikke, og hav de straks et billede af Johnny rød i hovedet af arrigskab inde i hovedet :smiley:

her er så lidt mere til smilehullet

En mand og en dame er på ferie. De er i Sverige, og bor ved en stor sø. Manden vil helst fiske, mens damen hellere vil læse. En morgen, da manden er i byen for at købe madding, sejler damen ud i hans båd, for at læse i de smukke omgivelser.
Hun har siddet der i et stykke tid, da en skovbetjent sjler forbi, og siger: “Der er fiskning forbudt”
“Jamen, jeg fisker jo ikke”
“Men de har udstyret, så jeg må give dem en bøde”
“Hvis de gør det, så melder jeg dem for voldtægt”
“jamen, jeg har jo ikke rørt dem?”
“Nej, men de har udstyret!”

En punker, og en pensionist sidder i et tog, og kigger skævt på hinanden. Pludselig udbryder punkeren: Hva så Gamle? - har du nogle sinde prøvet noget vildt i dine yngre dage??
så svarede pensionist: ja, jeg har en gang bollet en høne, og nu sidder jeg og spekulere om du er min søn

Hvilken kvinde skal man ha sex med?

Ikke en betjent,hun siger STOP.

Ikke en læge,hun siger NÆSTE.

man skal vælge en pædagog,hun siger UPS…OP IGEN

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Arghhh hahahahaha!!!

Feeede jokes! [smilie=hate-tunz.gif]

Enig -thumbs

Altså den her fik jeg lige kaffen galt i halsen over :
En punker, og en pensionist sidder i et tog, og kigger skævt på hinanden. Pludselig udbryder punkeren: Hva så Gamle? - har du nogle sinde prøvet noget vildt i dine yngre dage??
så svarede pensionist: ja, jeg har en gang bollet en høne, og nu sidder jeg og spekulere om du er min søn

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao