Dutter ...set de "gode" ud eller?

Jeg er jo vildt spændt på om der har været gevinst da Fisen var på herrebesøg.
Jeg synes selv dutterne ser fine ud,
Hun blev afleveret til parring for en måned siden og her er Dutterne så

Hvad mener I :tihi:

Uden at have den store erfaring, så synes jeg da bestemt, at det ser ud som om, der er gevinst :slight_smile:

Tillykke med de kommende missebabyer :flag:

Jeg er lidt mere negativ…jeg syntes ikke de er røde nok.

Sådan her ser en rød dut ud når der er gevinst.

[QUOTE=Chicabee;581045]Jeg er lidt mere negativ…jeg syntes ikke de er røde nok.

Sådan her ser en rød dut ud når der er gevinst.

[/QUOTE]

Øv ja, så tøde er de godt nok ikke. Og har bestemt ikke været det.
Godt nok er billederne med mobilkamera og lidt blege, men tror jeg skal en tur forbi photoshop for at få den harve

[QUOTE=Anneth;581052]Øv ja, så tøde er de godt nok ikke. Og har bestemt ikke været det.
Godt nok er billederne med mobilkamera og lidt blege, men tror jeg skal en tur forbi photoshop for at få den harve[/QUOTE]

Jeg håber da der er bid…men dutter i den farve din har betyder herhjemme ikke drægtig desværre.

Hvis der ikke er bid, så er det jo bare på kæresteferie igen.

Vi ved at det kan drille med hendes linier. Moderen skal også gerne omkring hankatten 2 gange inden der kommer killinger.
Så vi venter på om der kommer et løb fra hende eller nogle tydeligere farver. For de er vokset fint nok synes jeg

Jeg synes, de ser store ud, så det var mest det, som jeg baserede mit svar på - men jeg har som sagt heller ikke den store erfaring :slight_smile:

Årghh ja mormis er en finurlig tøs. minimum 2 gange hos hankatten før hun bestemmer sig for killinger :wink: og hun har heller ikke de voldsomste røde dutter når hun har røde dutter :wink:

her et et billede af mormis og hendes dutter :wink:

her i huset har jeg haft to sæt som de første lidt større og kun skiftet fra farveløs til sart rosa. og så nu på cleo er de skrigende pink og dobbelt så store. så man kan ikke regne med det. bedste sammenligning er hvordan de så ud før parring. man kan evt fotografere det s så er man ikke så meget i tvivl.
men var også lettere panikken første gang for mine bøger viste også knaldrøde dutter. men det varierer MEGET