Dutter

Hej er der nogen der har lyst at fortælle Lena hvad dette tyder på [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

Der er 2 mere

Og så det sidste [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

Jeg tror bestemt godt jeg tør love Lena at hun skal have killinger -love -love

Jeg tror den har røde hunde !!!

Nu skal du være sød, det er hendes første killinger:-)) og gæt med hvem -høhø -høhø

Ok så er jeg søøøød.

Det er bumser !!!

Og man må først trykke dem, når de er gule…

Der er en der er godt fræk nu hvor hendes killinger er kommet -xxrotflmao -xxrotflmao

Jaaaa…

Hvem er far?

Og forresten - hvem er mor?? Ka´ ikke kende dutterne -høhø

weee… Det er miiiiiiiiiiiiiig der skal have sit første kuld med Bella… -høhø

hmm det må jeg da lige huske… haha

Ja hvem er faren Karen… hmmm ved ikke om jeg kan huske det… hihi ej det er Karen Super Brillante Smukke Kæmpe White Wolf… -bananer -weee -weee -weee -wehu -wehu -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -hop

Stort tillykke -hop
Så kommer der jo flere kludetæpper til verden -wow

Pas nu på forummet ikke bliver lukket. Det er godt nok noget perverst efterhånden. Nu er det babser, i sidste uge kønsorganer, hvad skal det dog ikke ende med?

jepsen… [bigloony] Håber på nogle bløde kasmirtæpper eller nogle uldtæpper… hihi -love [bighappy]

Ja hvem er faren Karen… hmmm ved ikke om jeg kan huske det… hihi ej det er Karen Super Brillante Smukke Kæmpe White Wolf… -bananer -weee -weee -weee -wehu -wehu -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -hop[/quote:1kcub3g3]

Jeg er bare så glad på dine vegne Lena, det er hvad du har ventet på læntes efter og arbejdet dig frem imod i 2 år, og nu lykkes det -ked -ked er helt rørt. men -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu

Jep det bliver værre og værre -høhø -høhø -høhø

Ja hvem er faren Karen… hmmm ved ikke om jeg kan huske det… hihi ej det er Karen Super Brillante Smukke Kæmpe White Wolf… -bananer -weee -weee -weee -wehu -wehu -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -hop[/quote:3ucjm7jj]

Jeg er bare så glad på dine vegne Lena, det er hvad du har ventet på læntes efter og arbejdet dig frem imod i 2 år, og nu lykkes det -ked -ked er helt rørt. men -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu[/quote:3ucjm7jj]

Ja jeg forstår slet ikke der er gået så længe, men nu lykkes det (forhåbentlig - der er jo lige nogle uger endnu… hihi) Men kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig… [bigloony]

Ja hvem er faren Karen… hmmm ved ikke om jeg kan huske det… hihi ej det er Karen Super Brillante Smukke Kæmpe White Wolf… -bananer -weee -weee -weee -wehu -wehu -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -hop[/quote:3xi5mlpc]

Jeg er bare så glad på dine vegne Lena, det er hvad du har ventet på læntes efter og arbejdet dig frem imod i 2 år, og nu lykkes det -ked -ked er helt rørt. men -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu[/quote:3xi5mlpc]

Har det taget 2 år at bløde dig op Karen??
Du hårde quinde

Jep det bliver værre og værre -høhø -høhø -høhø[/quote:3bpjj4z7]

Karen. Skal jeg fotografere den nye dyrlæge så du kan se ham. Jeg skal derud på fredag. Uha han ser godt ud, om han duer til noget ved jeg ikke. Ikke prøvet ham endnu [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Ja hvem er faren Karen… hmmm ved ikke om jeg kan huske det… hihi ej det er Karen Super Brillante Smukke Kæmpe White Wolf… -bananer -weee -weee -weee -wehu -wehu -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -hop[/quote:3ph40pxg]

Jeg er bare så glad på dine vegne Lena, det er hvad du har ventet på læntes efter og arbejdet dig frem imod i 2 år, og nu lykkes det -ked -ked er helt rørt. men -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu[/quote:3ph40pxg]

Du hårde quinde[/quote:3ph40pxg]

Jep man kommer ikke nemt til tingene hos mig. -felixsylvester

Jep det bliver værre og værre -høhø -høhø -høhø[/quote:2afa745a]

Karen. Skal jeg fotografere den nye dyrlæge så du kan se ham. Jeg skal derud på fredag. Uha han ser godt ud, om han duer til noget ved jeg ikke. Ikke prøvet ham endnu [bigloony] [bigloony] [bigloony][/quote:2afa745a]

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Ja hvem er faren Karen… hmmm ved ikke om jeg kan huske det… hihi ej det er Karen Super Brillante Smukke Kæmpe White Wolf… -bananer -weee -weee -weee -wehu -wehu -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -hop[/quote:1rg4klbg]

Jeg er bare så glad på dine vegne Lena, det er hvad du har ventet på læntes efter og arbejdet dig frem imod i 2 år, og nu lykkes det -ked -ked er helt rørt. men -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu[/quote:1rg4klbg]

Du hårde quinde[/quote:1rg4klbg]

Jep man kommer ikke nemt til tingene hos mig. -felixsylvester[/quote:1rg4klbg]

ahh… nu har jeg jo også kendt Karen siden før vi fik Bella, så vi skulle jo lige finde en hun, og hun skulle jo også lige blive gammel nok til at få killinger… hehe Karen har fulgt mig heeelt fra start af… hihi

Ja ja Lena - dette er så hvad du kan forvente.
Men sikkert ikke med så mange tæer [smilie=hate-smile.gif]

http://www.kattegale.dk/forum/viewtopic.php?f=68&t=1098

Og sig så ikke, at du ikke blev advaret!! [smilie=hate-tunz.gif]