Dutter

nej tæerne tror jeg ikke der kommer mere end det normale - så ville jeg i hvert fald kigge noget… heh

Men ja det må jeg lige huske… Ville nu være skønt, hvis de blev lige så dejlige som dine… [bigloony]

Stort tillykke med dine røde dutter [bigloony]

Glæder mig på dine vegne.
Blir spændende at se hvad kommer af tæpper,karklude osv -høhø -høhø

-kitty -kitty -kitty Tillykke Lena. -kitty -kitty -kitty
Jeg har jo næsten glædet mig lige så meget som du har.
Det bliver bare så spændende. -balloons

Ja jeg glæder mig os til at se hvad det kan blive til… -høhø -høhø

hihi ja det er jo din første pige du har solgt til avl… [bigloony] Du er faktisk også skyld i en stor del af min glæde… -tak -tak

Dejligt at man kan være så heldig at møde så mange dejlige, behjælplige mennesker… [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Jep Linda Nu skal vi være Bedstemødre -balloons -balloons -balloons

-wehu Hvor dejligt Lena -wehu

Og TILLYKKE me de RØDE DUTTER

-bananer -bananer -bananer

Jep Linda Nu skal vi være Bedstemødre -balloons -balloons -balloons[/quote:yl0tls7a]

Bedstemor for første gang, det er da stort… -thumbs

Jep Linda Nu skal vi være Bedstemødre -balloons -balloons -balloons[/quote:29dfjfn7]

Bedstemor for første gang, det er da stort… -thumbs[/quote:29dfjfn7]

jep Linda det er stort og nyd det rigtig meget, når du nu skal til at lure på killingerne, for så kan du se lidt af din og så lidt af min uha man får kriller i maven, og en kæmpe portion stolthed -wehu -wehu

Hej Lena

Tillykke med de røde dutter -forelsket

Det bliver spændende

TILLYKKE Lena [bigloony] Hvor bliver det spændende -love

Poly, med den far til killingerne, så er jeg sikker på, at det hverken bliver kludetæpper, karklude, grydelapper eller andet… Jeg er bange for, at det ikke kan blive andet end snotklude -sorry

-xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao[/quote]

Du kan have ret Trolde - det er trods alt KUN Blue, der er et vaskeægte kludetæppe.

Poly, med den far til killingerne, så er jeg sikker på, at det hverken bliver kludetæpper, karklude, grydelapper eller andet… Jeg er bange for, at det ikke kan blive andet end snotklude -sorry

Ihh Troldemor,det er ikke snotklude ,men Kleenex …hmmmmmmm

-høhø -høhø

-xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao[/quote]

Ihh Troldemor,det er ikke snotklude ,men Kleenex …hmmmmmmm

-høhø -høhø

-xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao -nananana -xxrotflmao[/quote][/quote:1bdoux8q]

Ih Gitte - du må da lære at citere ordentligt -høhø

-toshy
Jeg kan sgi ikke følge med…Mit tastatur er ikke så hurtigt på knapperne som jeres -ked

Du kan have ret Trolde - det er trods alt KUN Blue, der er et vaskeægte kludetæppe.[/quote:1xuzuiqz]

-gimiggimig Jeg tror i skal gå i seng nu, i er trætte
Kludetæpper karklude snotklude -jegerenheks -jegerenheks -jegerenheks -jegerenheks

Du kan have ret Trolde - det er trods alt KUN Blue, der er et vaskeægte kludetæppe.[/quote:y8mpcdxq]

-gimiggimig Jeg tror i skal gå i seng nu, i er trætte
Kludetæpper karklude snotklude -jegerenheks -jegerenheks -jegerenheks -jegerenheks[/quote:y8mpcdxq]

Nat nat Karen -NAT

Mange tusind tak for alle jeres søde lykønskninger… -gruppekram -gruppekram -HUG -HUG

Nææææ ihhhh hvor fine dutter hun har -love
hjertelig tillykke ,der findes ikke noget mere spændene at kunne følge en gravidtiet og se killinger når de bliver født , [3d-cat–playing.gif]