Dygtige misser fanger mus

Nåhhh er så stolt af mine små når de en gang imellem gider og arbejde for føden.
De har i dag fanget sig en lille mus, lidt synd for musen, for det var bare en stor unge, men den bliver jo også voksen og laver flere musebørn på et tidspunkt.
det er så dejligt at se dem få trænet deres jagt instinkt og vise deres De bliver så stolte så stolte når man roser dem for sådan en bedrift, mon jeg skulle finde en god gang guf frem i bytte.

de er da også dygtige!!!

langt de fleste katte kommer med mus til os fordi de betragter os som værende for dumme til at jage føden selv -LOL - lidt ala som de gør til killinger… det er store sager hvis den er levende når vi får den!!!

Kom ikke og sig de ikke passer godt på os!!

Mine hankatte tager sig en gang imellem en rottesteg. Syntes godt nok rotterne er dumme at gå ind i løbegården til kattene. Det er da det rene selvmord.

Har fået mange klager over mine killinger. De ynder at komme hjem med alt muligt levende ikke blot mus. Heldigvis er det ofte dødt, men stolte er de.

Mine dejlige dyr kommer med mus hver dag. :wehuu:
Ofte giver de dem til hinanden.

Ind imellem får jeg dem også; men blot for at tage dem igen straks efter.

Lidt pudsigt at få en gave - og giveren straks tager den tilbage -LOL

[quote=Mona Jensen;210442]
Mine dejlige dyr kommer med mus hver dag. :wehuu:
Ofte giver de dem til hinanden.

Ind imellem får jeg dem også; men blot for at tage dem igen straks efter.

Lidt pudsigt at få en gave - og giveren straks tager den tilbage -LOL[/quote]

Du virker måske lidt for utaknemmelig, når du ikke deltager i måltidet :fløjte:

mine afleverer gerne når de er færdige med at lege med den og der er den helt sikkert død.
Jeg bryder mig ikke om selve legen som jo gerne skal foregå indendørs, men hvad pokker gør man ved det, det er jo desværre deres natur.
Og se er gode til at samarbejde om jagten, det vil sige de ligger sig i en kreds omkring og skiftes lidt til at jage og lege.
desværre efter jeg fik den er jeg blevet lidt i tvivl om det er en muse unge eller en rotteunge.
Nogle der ved hvordan man ser forskellen…??
Under alle omstændigheder har jeg ringet til rotte manden, for jeg har sgu ærligt ikke lyst til at have rotter her.
Jeg hverken ser eller hører hverken rotter eller mus indendørs, men de kan jo godt leve i skunk rummene alligevel.