Dyneløfteri

…eller “hvorfor jeg først stod op kl 14 i dag” L Hvem kan vel nænne at gå fra det her?

:smelter: & nøj hvor jeg savner at have en kat der putter under dyne. Det er ti år siden jeg sidst havde det :brist:

Jeg er osse LYKKELIG over at Stevie indimellem gider. For jeg har også manglet det meget! Bøv sov jo ALTID under min dyne. Basil gjorde indimellem, men ikke så man ku’ regne med det, men Stevie er lisså stille begyndt at ville ind i varmen :hjerte: Og der ER ikke noget der stikker det at putte sig op af en varm kat!

Nope… SÅ bliver man liggende :wink: Han er bare skøn :slight_smile:

Nej, sådan en lille kat:hjerte: kan man da ikke nænne at vække… :smiley:

Jeg kunne ikke være mere enig! Hannibal min første kat (som voksen) skiftede mellem hvor han sov & når det var “sover under dyne” tid, så sov vi “i ske.” Mig med en arm rundt om ham & ham liggende op af mit bryst :wehuu: Det bedste måde at sove på. Håber jeg engang får sådan en kat igen. Nu til dags er jeg lykkelig når Emina gider ligger op af mig, ovenpå dynen. Især lige for tiden hvor hun gider ligge oppe omkring min mave/bryst, i stedet for nede ved benene som det plejer at være :hjerte:

Det ser super hyggeligt ud - hvor er han dejlig :wehuu:
Jeg elsker også når Mynte vil putte under dynen med mig :slight_smile:

Der er bare ikke noget bedre end at sove med kattene, både under og over dynen! :wehuu:

Godt nok utroligt, at Stevie ikke vågner, når du løfter dynen :smiley:

Hvor er han sød:hjerte:. Ja de er så dejlige, sådan nogle putte under dynen katte:hjerte:.

Her i huset er det kun Mikki der gider putte på den måde, dog ikke hver nat og kun hos “mor”. Men om dagen er man ubetinget “fars” kat, så kan jeg godt pakke mine talenter sammen :høhø:.

De to andre sover kun oven på dynen, hvis de overhovedet sover i sengen.

[QUOTE=Bastet;979477]Der er bare ikke noget bedre end at sove med kattene, både under og over dynen! :wehuu:

Godt nok utroligt, at Stevie ikke vågner, når du løfter dynen :D[/QUOTE]

Mjaeh det er lidt snyd, for han var vågen. Men han lukkede øjnene mod blitzen på telefonen (den er altså osse skarp…) - og detaljer som at LØFTE hovedet… nahh… det gider han ikke for så lidt :wink:

Ja jeg havde aldrig forladt sengen før næste eftermiddag. Den slags billeder er totalt uretfærdige at offentliggøre Trekkie, man kan jo slet ikke tåle at kigge på dem :smiley:
Mvh
Yvonne

Nåååååååååå…et super sødt billede…jo mere jeg kikker på dine katte jo mere søde er de altså :wink:

Jeg forstår dig godt! Det er så hyggeligt sådan noget!

Dejlige Stevie :hjerte: Hvor ville jeg dog ønske, at bare en af mine katte ville putte under dyne! Hvis jeg er heldig, ligger der en i fodenden, når jeg vågner, men det er som regel undtagelsen end reglen :confused:

Så var jeg også blevet i sengen :stuck_out_tongue:
Smuk mis :iloveyou:

ja… bare han gjorde det hver dag L Men i dag skulle jeg i stedet præsenteres (ca 700 gange) for en våd, delvist kattemads-indsyltet piberenser"edderkop" som jeg da MEGET hellere ville kaste med end at ligge der og sove :dokdok:

Nå… han er nu sød alligevel L

Søde Stewie - man får jo helt lyst til at krybe ned under dynen til ham :ballonbamse::ballonbamse:

Heldigvis sover alle mine under dynen - specielt nu her hvor det begynder at blive koldere. Der er ikke meget plads under den når der skal være plads til 4 stk der skal ligge i ske eller i mine knæhaser. Men det er så hyggeligt. Så nu skal vi bare ha diskuteret konceptet med at vågne kl 5 og lege under dynen :tihi:

[QUOTE=Panthera;979826]Søde Stewie - man får jo helt lyst til at krybe ned under dynen til ham :ballonbamse::ballonbamse:

Heldigvis sover alle mine under dynen - specielt nu her hvor det begynder at blive koldere. Der er ikke meget plads under den når der skal være plads til 4 stk der skal ligge i ske eller i mine knæhaser. Men det er så hyggeligt. Så nu skal vi bare ha diskuteret konceptet med at vågne kl 5 og lege under dynen :tihi:[/QUOTE]

Heh der var ikke plads… der lå jeg jo :wink: (det uformelige hvide til højre er mig :lol:)

og hvor er du heldig - FIRE varmedunke… det er snyd, er det!!

Hvis der kommer en løsning på de spørgsmål, må du endeligt huske at dele den her… :høhø:

Jeg har problematikken lidt med omvendt fortegn.
NÅR en sjælden gang
Tino vil putte ovenpå dynen, så har jeg bare af at ligge HELT stille ellers bider han mig :smiley: Der skal knagemig være RO når han endelig har valgt de varme dyner :tihi: