Dyrehuset i Norge

Heisan. Jeg heter Lene og bor i Norge. Er født og oppvokst i DK, men har bodd her siden 1973. Så å skrive dansk er dessverre gått i glemmeboken.

Jobber som renholdsoperstør ved Universitetet i Agder. Fritiden min bruker jeg på å være fòrvert for dyrebeskyttelsen her i byen. For tiden har jeg 7 små kattebabyer uten mammaen sin her. Turer opp i campingvognen som vi har fast stasjonert lenger oppi landet står også høyt på listen. Og så strikker jeg en del.

Selv har vi 6 puser (katter) og 2 hunder, en Border Collie og en Norsk Buhund. Jeg er gift og har 3 voksne sønner.

Det var litt om meg og mitt. Om noen vil vite mer, så er det bare å spør.

Stor klem (knus heter det vel :gruble:) fra alle 2- og 4-bente her i nord

:velkommen:

Vi er MEGET glade for billeder af katte:tihi:

:velkommen: til Kattegale. Vi vil i hvert fald meget gerne se billeder :thumbup:

Hejsa Lene - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Der har vi jo dyrehuset,velkommen hertil også Lene,
vi forstår norsk så det er ok !

Jeg VED at der kommer mange billeder af dyrehusets
mange dejlige dyr.

Velkommen til! :heya:

Rigtig :hjerte:'ligt :velkommen:

Hyggeligt at der også er kattegale fra andre lande end lille DK

:slight_smile:

Velkommen til, jeg glæder mig til at se billeder af alle jeres 4-benede :smiley:

:velkommentilkg:

Velkommen :slight_smile: Glæder mig til billeder, og norsk er ikke noget problem :wink:

Takk alle sammen. Må rote litt rundt her og bli kjent med hvordan ting fungerer her. Så dukker det plutselig opp noen bilder av gjengen min som jeg gjerne kaller for Volleberg Bandittene. For banditter er de, store som små. :lol:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen:

:velkommen: til dig og alle dine dyr.

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommentilkg: både til dig og dine missere :slight_smile:

Hej Lene og stort :velkommentilkg:

velkommen til - hvor koseligt, at vi har medlemmer fra de nordiske lande

Håber du kan bruke foraet til noget?

har I nogle anbefálelses værdige foraer i Norge?

venli hilsen Heidi og birmabanden

Tusen takk alle sammen.

Con Meo, syns det er lærerikt å lese på slike forum som dette. Selv om jeg vet mye om pus, så er det enda enormt mer å lære. Og ja, jeg er også medlem på et forum her i Norge. Der er jeg moderator for den delen som dekker dyrebeskyttelsen. Men er det lov å fortelle hvilket forum det er?

[QUOTE=dyrehuset;675507]Tusen takk alle sammen.

Con Meo, syns det er lærerikt å lese på slike forum som dette. Selv om jeg vet mye om pus, så er det enda enormt mer å lære. Og ja, jeg er også medlem på et forum her i Norge. Der er jeg moderator for den delen som dekker dyrebeskyttelsen. Men er det lov å fortelle hvilket forum det er?[/QUOTE]
ja selvfølgelig må du fortælle hvad det er for et forum - vi er meget rummelige her i DK :stuck_out_tongue:
Du skal ikke være bange for at ytre dig på dette forum, så længe du holder en god tone - det giver også en sundere og mere spændende dialog og læring

god aften

Heidi og birmabanden