Dyrehuset i Norge

[QUOTE=dyrehuset;675507]Tusen takk alle sammen.

Con Meo, syns det er lærerikt å lese på slike forum som dette. Selv om jeg vet mye om pus, så er det enda enormt mer å lære. Og ja, jeg er også medlem på et forum her i Norge. Der er jeg moderator for den delen som dekker dyrebeskyttelsen. Men er det lov å fortelle hvilket forum det er?[/QUOTE]

selvfølgelig må du det :slight_smile:

al viden der kan gøre os klogere må du altid gerne dele :slight_smile:

Da anbefaler jeg dere alle sammen å sjekke ut: Katteprat.no :høhø:

En del av forumet vises uten at man trenger melde seg inn. Da er man gjest. Fungerer vel likedan her. Som medlem får man tilgang til mer, og ved å betale 50 Nkr, en engangssum, så blir man fullverdig medlem får man tilgang til alt utenom det private som har egne regler.

Der er flere norske her, jeg ved i hvertfal en eller to siam opdrættere der også er fra Norge. Så du er ikke alene :slight_smile: Og det gode vbed norsk/dansk er at det er ret let at læse begge dele. Der er naturligvis enkelte ord der har en helt anden betydning men norsk er nu meget nemmere end svensk… Dansk og norsk har flere ord til fælles. Svensk er en afart :wink:
Det er også meget lettere at forstå talt norsk end svensk synes jeg. Jeg kan godt forstå begge dele men norsk er nemmest :slight_smile:

Når ikke det er nynorsk altså… :wink:

[ATTACH=CONFIG]48175[/ATTACH]