Dyreinternatet Tingskoven er reddet

I århus havde man planlagt en omfartsvej, der skulle lige igennem hvor Dansk Dyreværn har deres dyreinternat Tingskoven.
I artiklen kan I læse at politikerne nu ikke lægger vejen hvor de havde planlagt det:thumbup:
http://stiften.dk/article/20091110/AAS/711109958/1002

det er da rigtig godt nyt:thumbup:
100000 tak for oplysningen:)

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Sikke da en dejlig nyhed, Louise…

:hund: :rul: -kitty [3dog-bone.gif]-gris

Det lyder bare super godt:flag:

YAY! Hvor fedt, det er jeg super glad og lettet over at høre

Jeg har lige været ude at handle, og så der forsiden på den trykte avis:
Et nærbillede med Anne Thrane - lederen på Tingskoven - hvor hun får et dejligt stort kys fra en taknemmelig firbenet ven:wehuu: (En skøn gråstribet mis)

[quote=louiseogbuster;289500]Jeg har lige været ude at handle, og så der forsiden på den trykte avis:
Et nærbillede med Anne Thrane - lederen på Tingskoven - hvor hun får et dejligt stort kys fra en taknemmelig firbenet ven:wehuu: (En skøn gråstribet mis)[/quote]

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor dejligt, sikke en lettelse det må være for hende…

Tænk at hedde Thrane, når man er leder af et dyreinternat.:tihi::tihi:

Ja-ja, ved da godt at der ikke er H i fuglen trane - men alligevel…

:høhø:

Hvor er det bare en god nyhed, den bedste jeg har fået længe, hvor er det bare skønt

MVH
Gitte

:yah::yah:
:tak:

-wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu

Ja, det er simpelthen dagens bedste nyhed :thumbup:

Også at der nu ikke skal bruges kræfter på igennem de næste par år at bekæmpe planerne - det trækker mange ressourcer hos en organisation som DDAA. I stedet for kan både kræfter og penge nu bruges på dyrene.

Lige præcis - det er bare så dejligt at høre, at de får lov til at blive og igen kan bruge alt energien på det, der er vigtigst.

Det hjælper at samles i én høj stemme. :slight_smile: