[quote=Abaddon;369211]De er faktisk gode…(filmene)…
Har ikke læst bøgerne :S[/quote]
Hehe, jeg har begge film. Og blev meget overrasket over bogen, da den slet slet ikke handler om de samme personer eller noget der ligner, som i filmene. Total mærkeligt at sidde og læse når man har set filmen
[quote=Natascha;369308]Tja, man kunne da i så fald håbe at den passer til bogen da. For det gør den film der er lavet nu, overhovedet ikke.
I filmen handler det om 2 børn, en død mor, en stedfar og en far.
I bogen handler det om en far en mor, en søn på 2 år, og en pige på… øhm… kan ik lige huske hendes alder.[/quote]
[quote=Eva;369346]Ja, og ikke at forglemme katten Church - den er jo en vigtig del af bogen.
Jeg tror nu heller ikke, at der er en fortsættelse, det er vist kun som film.[/quote]
Snakker vi om den samme filmatisering af Pet Sematary? For den (filmen) handler da - ligesom bogen - om Doktor Louis Creed, hans kone Rachel, hans datter Ellie og deres lille søn Gage…og katten Church. Naboen Jud Crandall og spøgelset Pascow er også med…
Ja, der er ting der er ændret i forhold til bogen, men hovedpersonerne er da de samme :øhmm:
2’eren har jeg til gengæld svært ved at forholde mig til, selvom den som selvstændig gyser fungerer ganske fint. Synes bare ikke der skulle være lavet en 2’er, for den originale er altså mest uhyggelig når man selv begynder at spekulere over hvad der mere kunne ske
[quote=Gizzemissen;369387]Snakker vi om den samme filmatisering af Pet Sematary? For den (filmen) handler da - ligesom bogen - om Doktor Louis Creed, hans kone Rachel, hans datter Ellie og deres lille søn Gage…og katten Church. Naboen Jud Crandall og spøgelset Pascow er også med…
Ja, der er ting der er ændret i forhold til bogen, men hovedpersonerne er da de samme :øhmm:
2’eren har jeg til gengæld svært ved at forholde mig til, selvom den som selvstændig gyser fungerer ganske fint. Synes bare ikke der skulle være lavet en 2’er, for den originale er altså mest uhyggelig når man selv begynder at spekulere over hvad der mere kunne ske [/quote]
Det kunne det meget vel være. Der er det i hvert fald moderen der bliver dræbt i begyndelsen af filmen og teenagedrengen der flytter med sin (sted?)far der er dyrlæge til samme by som den 1. film foregår i. Han får en bedsteven der har en voldelig far (betjenten i byen) der kun er besat af sine hvide kaniner og vennen har også en dejlig hund som det går grueligt galt for…
Jeg kan da overhovedet ikke huske noget af 1’eren… Jeg kan kun huske de ting i 2’eren. Mente ellers det var 1’eren. Nå, så må jeg finde filmen og gå i krig med den
[quote=Natascha;369398]Ahhhh ja, det er dén jeg tænker på.
Jeg kan da overhovedet ikke huske noget af 1’eren… Jeg kan kun huske de ting i 2’eren. Mente ellers det var 1’eren. Nå, så må jeg finde filmen og gå i krig med den [/quote]
Det er ikke mere end et par uger siden jeg sidst så originalen, den hører til blandt favoritterne, især synes jeg Dale Midkiff klarer rollen som Louis Creed fænomenalt Og så hører titelmelodien med The Ramones til mit faste Halloween-mix :høhø:
Hehe. Umiddelbart tror jeg slet ikke at jeg har set 1’eren. Jeg har åbenbart, i tidernes morgen kun købt 2’eren. Så nu er jeg igang med at bestille den. For ses det SKAL den altså