Dyrekort fra Føtex/Bilka

Er der nogen(, der har børn), der samler på Føtex/Bilkas dyrekort?

Jeg har 15-16 pakker og nogle løse kort, som jeg ikke skal bruge. Jeg tænker ikke, de vil koste særlig meget at sende, hvis nogen er interesseret?

Min niece ville elske at få dem. Hun snakker ikke om andet :smiley:

Min mor så min niece i lørdags - Det var ikke planlagt, så min mor havde ikke taget dyrekortene med, hun havde samlet.

Så spørger Liv, om hun har nogle dyrekort. Nej, det havde farmor ikke med, men hun kunne sende dem til hende med posten. Dét måtte farmor gerne!

10 minutter efter min mor var taget hjem, ringer Liv til hende “Farmor, husker du at sende dyrekortene til mig?” :tihi:

Hun havde sagt til min bror “Vi skal ringe til farmor, så hun husker det!”

Liv er 2,5 år :smiley:

De er svært populære de kort :slight_smile:
Vi mangler kun ganske få, og havde et hav af dubletter, og min datters venindes lillebror blev helt eksalteret da han fik 140 kort vi havde tilovers :slight_smile:
(Og det er ikke fordi jeg har købt for 10.000,- i Føtex :uha: , men vi har nogle flinke kassefolk der er gavmilde med kortene)

Jeg får jo nok samlet en bunke mere inden det slutter, så jeg kan også levere lidt, hvis der sidder et barn derude der mangler :ok:

Jeg vil gerne sende dem til dig. Så må du ekspedere videre :slight_smile:

Jeg vejer dem lige lidt senere. Så kan du bare sende mig en portokode, der passer til vægten.

Ja min ene venindes datter samler også, så alle mine går videre til hende. Dog er hun slet ikke så vild med dem, som Liv er :smiley:

Hvis der er flere der har nogen kort … vil jeg gerne have dem :smiley:

Jeg samler på kort til min venindes lille søn på 3 som er autist og ved at lærer at kende dyr, så hvis nogle har i overskud så modtager jeg gerne

Kortene kom i går morges, mens Jesper stadig var hjemme og han skyndte sig at flå pakkerne op og tjekke alle kortene. Vi havde nemlig fået instrukser om hvilke kort Liv manglede. Det var kun et par stykker og da Jesper åbnede den sidste pakke havde han stadig ikke fundet Guldhamsteren. Men sørme så, ALLERsidste kort, ud af den meget store bunke, var en Guldhamster :uha: :rock: :wehu:

Lykken var gjort hos den lille familie (som i den grad kan bruge nogle positive oplevelser i øjeblikket). Jeg glæder mig så meget til at give Liv det :hjerte:

Så tusind tak, Ingrid :hjertehop:

Dejligt at høre :slight_smile:

Lene, det ville jeg gerne have vidst lidt før…jeg handler rigtig meget i Føtex, Salling og Bilka…men jeg har sagt nej til kort.

Øvvvv … :frowning: … men okey :smiley:

Er der nogen af jer der har et kort med en biæder, som jeg må få? Min venindes datter mangler kun det ene kort, for at have dem alle sammen. :slight_smile:

Ja :thumbup:

Jeg har samlet for min kusines datter, og jeg har følgende tilovers:

Nr. 106, tiarmet blæksprutte
26, bjørn
2, påfugl
68, fluesnapper
54, kænguru
29, gepard
78, biæder
2x95, delfin
98, sæl
30, elefant
48, vaskebjørn
15, skovmurmeldyr
94, pincetfisk
59, ørkenlos
108, djævlerokke
64, gedehams
97, havskildpadde
42, edderkop
2x3, tæge
67, sommerfuglepuppe
77, papegøje
12, pibehare
38, kat

Jeg sender gerne, men vær sød at sende mig en postkode til et frimærke :slight_smile:

jeg vil gerne have 77-42-30-26-54-2-95-97-106-2 :smiley: … hvis nogen har med løve-tiger-næsehorn-giraf-hund-krokodille-hval-mus-høne-ko-gris-hest-and-får-ged … så vil jeg gerne have dem mod at betale porto :smiley:

Jeg vil bare gerne prøve at snuse til nogen :ups:

Jeg mangler nummer 14, 44 og 74, hvis nogen skulle have dem i overskud… Jeg betaler gerne porto!

Og Lykke, du kommer bare, har både stinkdyr og stinktæge :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Shana;1175220]Jeg mangler nummer 14, 44 og 74, hvis nogen skulle have dem i overskud… Jeg betaler gerne porto!
[/QUOTE]

Øj, jeg har lige åbnet en kæmpe stak og kigget igennem… Men jeg har fundet 14 og 74 til dig? :smiley: Kan give dem til Lykke i morgen?

Jeg har Giraf, Tiger og Hval

Derudover har jeg
nr. 2 (påfugl), 30 (elefant), 95 (delfin), hvis det er dem du efterlyser under numre.

Har ca. 70 udover disse så sig bare til hvis I mangler nogle så ser jeg gerne bunken igennem.