Dyrlæge besøg - Tjek!

Det gik godt hos dyrlægen i dag :wehu: Min lille Pjevs fik fjernet et kindtand, som jeg fik af vide helt sikkert har gjort ondt. Hun havde meget tandsten, men indeunder var hendes tænder meget fine (heldigvis!), hun havde dog tandkødsbetændelse pga. tandstenen. Hun blev øremærket og vaccineret. Hun fik en masse ros, og sygeplejersken kunne ikke helt forstå, at hun er gammel :smiley: Men hun holder sig også godt den lille trold :slight_smile:
Hun er heldigvis en sund kat, som ikke er overvægtig, men i ganske passende foderstand! Dyrlægen kiggede dog lidt underligt på mig, da jeg fortalte, at hun skulle flytte med mig, og være indekat…

Hun klarede narkosen uden problemer, og da vi kom var hun vågen, og yderst fornærmet over at skulle transportkassen igen. Efter at have trasket rundt i huset har hun lagt sig på gulvet ovenpå, midt i en varm solstråle. Hun er meget træt nu, og kan ikke rigtig stå ordentlig på sine ben. Men tør ikke rigtig tage hende med ned, fordi hun er pænt arrig på mig, og vil på ingen måde med mig ind på værelset…

Håber det går i sig selv igen! Men synes nu også at hun har ret til at være lidt vred, det har jo været en meget overvældende dag, men hun skulle være smertedækket!

Hvor lang tid har det taget for Jeres misser at “tilgive” Jer?

Du skal passe lidt på, hvis hun stavrer for meget rundt. :slight_smile:
Så kan det være nødvendigt at holde hende på et mindre område indtil bedøvelsen er helt forsvundet fra hendes system.

Jeg tror hun tilgiver dig ret hurtigt. I morgen eller overmorgen senest, vil være mit gæt.

Men hvor er det skønt at hun ellers var i god stand bortset fra tandstenen. :thumbup:

Hun ligger på sin højstol og hviler sig nu :slight_smile: Jeg hentede hende ned på mit værelse, da jeg kom i tanke om, at vores anden kat Pongo lå deroppe! Så nu får hun ro, og hun har ligget der i de sidste 2 1/2 timer!
Jeg er også mere end uendelig lykkelig for, at hun nu er helt sund og rask! Nu kan jeg fokusere på, at vi skal flytte sammen til Horsens! Nu tør jeg også købe tingene til hende, og Zooplus.de er mega meget billigere end den danske :slight_smile:

Hvor er det dejligt at høre, at alt gik vel, og at Pjevs er frisk og rask :thumbup:

En enkelt kindtand er sørme billigt sluppet for så gammel en kat :ok: Det er godt, at hun har lagt sig til at sove. Det er den bedste måde for dem at få rusen ud af kroppen på. Hun vil have det meget bedre i morgen.

Og så må du have gang i Dankortet på Zooplus :stuck_out_tongue: