Dyrlæge i Egå

Ja, jeg er rigeligt tidligt ude, da det først er til efteråret at vi flytter.
Men er der nogen der kender en god dyrlæge i Egå?

Jeg har haft hende i skejby, de sidste år primært fordi det var tæt på og til at komme til i bus uden at det blev for stressende for kattene pga. transporttid.
Jeg har hørt meget godt om ham i Tranbjerg og ville egentlig gerne have ham til dyrlæge, men så længe jeg ikke har bil er det altså ikke et praktisk sted at have sin dyrlæge. :frowning:

der er jo skæring dyreklinik, den ligger ud til grenåvej lidt før plantorama, jeg kender ham ikke, men har hørt en del godt om ham og så er han vist heller ikke en af de dyreste.
du skal holde dig langt væk fra fedets dyreklinik for den er ejet af dr død

Tak for info. Jeg må prøve at gå en tur forbi skæring dyreklinik, når det er…

Ja, alt af JBH skal man holde sig fra. Praktiserer han virkelig stadig? :S

Hvad med den i Lystrup? Jeg sys de er knald dygtige og har speciale i katte og hunde :slight_smile: :wink:

Hmm, den er nok ikke en god mulighed mht bus ifht hvor vi kommer til at bo. Men er den i Skæring ikke noget for mig, må jeg da lige undersøge det :slight_smile:

ved godt du har sagt det ikke passer særlig godt med den i lystrup, men de kan varmt anbefales! priserne er smådyre, men begge dyrlæger er simpelthen super søde! da jeg var der nede første gang var det Anette som vacc. hun var venlig, snakkede og var rigtig dygtig. man fik en indre ro af at være hos hende.

da Mini skulle neutraliseres var det hendes mand (nu kan jeg ikke lige huske hvad han hedder) som skulle operere. han var rigtig sød og tog rigtig meget hensyn til mig, jeg var ved at dø af nervøsitet, og kunne næsten ikke slippe Mini, men jeg fik lov til at være der til hun sov og han kun ud med hende før hun vågnede, svøbt ind i et tæppe som et nyfødt barn. han var også bare rigtig sød . jeg ville beholde dem hvis jeg ikke boede så langt væk derfra nu .

Mette - Tak for din anbefaling :slight_smile: Jeg skal bestemt overveje det hvis det ikke passer til den anden…