Dyrlæge

Hej alle i kloge kattemennesker og jer der har fuldt Lucky og vores fantastiske dyrlæge.
Nu er sagen så den at vores fantastiske dyrlæge har været død og er hjerneskadet og kommer ikke tilbage :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
Det er simpelthen så tragisk. En alder af 70 år og arbejdede faktisk i døgndrift og så sker sådan noget her.

Men nu til spørgsmålet. Vi skal selvfølgelig finde en nu dyrlæge da vi både har hund og katte. Det skal være i en radius ca. 30-35 min. Fra Støvring. Nord syd øst eller vest er lige meget.
Nogle der kan anbefale en. ? Det skal være den helt rigtige for hende her Jette vi havde var en ener

Jeg har i forbindelse med et akut forløb stiftet bekendtskab med anicura dyrehospitalet i Hobro, og har en plan om at flytte min ene kat derned, ellers er jeg også rigtig glad for katdoktor i Vejgaard, som jeg bruger til min anden kat :slight_smile:

Vi har brugt https://www.aalborgdyrehospital.dk i 18 år.

De går meget op i at videreuddanne sig. Fordelen ved at bruge
dygtige dyrlæger er, at så er der større chance for, at diagnosen er
rigtig første gang.

1 Synes om

Enig med Andreas - Aalborg Dyrehospital er godt. Alternativt Pia Bisgaard i Vejgaard - katdoktor.dk Hun er udelukkende kattedyrlæge, meget sympatisk :slight_smile:
VH
Susanne