Nu er det sådan at en af mine tidligere killingekøbere skal flytte fra jylland til sjælland(ved ikke helt hvor), men hun har spurgt mig om jeg kan anbefale hende en rigtig god dyrlæge som ved noget om katte.
Jeg har selv foreslået Stig Feldballe, men kan ikke huske navnet, samt ej heller adr, samt område på klinikken, kan nogen hjælpe mig her???
Der ud over vil jeg gerne om nogen vil anbefale andre, da det jo ikke er sikkert, at han ligger indenfor en rimelig radius???
Det vil unægteligt gøre det lidt lettere hvis der var et område hun er ville til at kører til.
Stig - som jeg også vil anbefale - finder man på Skovlunde Herlev Dyreklinik som ligger på Skovlunde Byvej
Nummer og præcis adresse kan findes ved at Google Skovlunde Herlev Dyreklinik, så kommer deres hjemmeside frem
Jeg har også i mange år haft min gang på Dyreklinikken Skovlunde-Herlev - bestemt ikke den dyrlæge der bor nærmest for mig - helt uden betydning, da jeg ved hvor god og proffessionel behandling den klinik giver båe to og firbenede
Ja så har jeg talt med omtalte killinge køber, de skal bo så det er muligt at bruge Stig, hvilket jeg er så glad for og tryg ved, men hun spørger om Center-dyrlægen i Rørovre, men der må jeg melde pas, er der nogen som ved noget om dem? Ved de nok om katte, har nogle gode erfaringer?
Centrum Dyreklinik i Rødovre er en ganske udmærket dyrlæge, som bestemt også ved noget om katte… Faktisk er det ikke kun en dyrlæge, men et helt dyrehospital.
Jeg synes bare de er rasende dyre - og det de tilbyder kan jeg få lige så godt og billigere hos andre
I nærheden af dem, kan man med fordel i stedet bruge Brønshøj Dyreklinik. Husum Dyreklinik, og Sallingvej Dyreklinik… Alle tre er dygtige og omhyggelige dyrlæger… Jeg har personlig bedst erfaring med Sallingvej, som jeg selv ville benytte i tilfælde af at min egen dagligdyrlæge lukkede…
Centrum Dyreklinik brugte jeg for nogle år tilbage - men jeg var rigtig glad, da jeg skiftede til Skovlunde. De har unægtelig større katteekspertise og langt bedre kundeservice.
Vær opmærksom på at der finde både Centerdyreklinik og Centrum dyreklinik i Rødovre nemt skal det ikke være.
Selv bruger jeg Brønshøj Dyreklinik, utrolig sød og venlig dyrlæge, meget rimelige priser, god til persere (som jeg selv har).
[QUOTE=cæsar;659174]Vær opmærksom på at der finde både Centerdyreklinik og Centrum dyreklinik i Rødovre nemt skal det ikke være.
[/QUOTE]
Center Dyreklinik må da være ny så?
Jeg kender kun Centrum Dyreklinik og Rødovre Dyreklinik
[QUOTE=Vivi_Fletcher;659177]Center Dyreklinik må da være ny så?
Jeg kender kun Centrum Dyreklinik og Rødovre Dyreklinik :-)[/QUOTE]
det er muligt jeg har blot set skiltet aldrig været der.
Hvor ligger Center Dyreklinik?
Jeg kan ikke finde den på dgs eller når jeg googler.
Jeg syne sogså at jeg har set et skilt til Center dyreklinik… et eller andet sted på Tårnvej omkring Carlsrocenteret???
Men jeg kan heller ikke finde en sådan via google søgning, så det kan sagtens være at jeg har set forkert… Tjekker næste gang jeg skal i centeret
[QUOTE=Ann K;659329]Jeg syne sogså at jeg har set et skilt til Center dyreklinik… et eller andet sted på Tårnvej omkring Carlsrocenteret???
Men jeg kan heller ikke finde en sådan via google søgning, så det kan sagtens være at jeg har set forkert… Tjekker næste gang jeg skal i centeret :)[/QUOTE]
Nu kan det jo ikke være helt galt når vi begge to har set skiltet, jeg tro faktisk at det er Rødovre dyreklinik der menes
Det kan det sagtens… jeg roder altid rundt i dem
Rødovre Dyreklinik ligger netop i Carlsro-området.
Men det er da lidt hmm… hvis de har skiftet navn til Center Dyreklinik … når nu deres nærmeste konkurrent hedder Centrum