Dyrlæge

Jeg har brug for en god og dygtig dyrlæge, som ikke koster en hel bondegård.

Dyrlægen skal helst være indenfor en radius af ca. 30 km. kørsel fra Gråsten. Og gerne en i selv har brugt og kan anbefale. Det skal også være en, der tidlig neutraliserer killinger.

Jeg vil blive meget glad for jeres hjælp.

www.find-dyrlaege.dk

Hvad har du af erfaringer med de dyrlæger?

Den side lister alle dyrlæger i Danmark listet efter postnummer/by. Hvis jeg var dig, ville jeg gribe tlf eller skrive en email for at spørge, om de ville neutralisere killinger i den alder, du nu ønsker det :slight_smile:

Susanne, jeg håber nogen kan hjælpe dig med at finde en rigtig god dyrlæge :kryds:
Jeg kender desværre ikke selv dyrlæger i området.

Måske du skal prøve at høre på FD opdrætter gruppen ? Der må være opdrættere i det område, som kan anbefale en god dyrlæge.

Jeg vil allerhelst høre andres erfaringer, da jeg ikke ønsker mere bøvl, end jeg har haft/har pt.

Jeg er ikke i FD gruppen, så jeg kan ikke spørge derinde.

Var det så ikke en idé at melde dig ind? Det koster ikke noget :slight_smile:

Jeg aner ikke, hvad det er, eller hvor jeg finder det :ups:

Tak for link.

Er alt på engelsk derinde?

Nej, det er danske opdrættere der skriver der - hvis der altså er nogen tilbage :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;858237]Tak for link.

Er alt på engelsk derinde?[/QUOTE]

Ikke FD-opdraetter… selve gruppen er dansk. Beregnet til danske opdrættere og udstillere… Og en rigtig god måde at knytte kontakterr på…

Hvis der er nogen tilbage?

Så er det vist ikke der, jeg skal lede efter hjælp.

[QUOTE=DK Blackangel;858242]Hvis der er nogen tilbage?

Så er det vist ikke der, jeg skal lede efter hjælp.[/QUOTE]

Jo, det er da i hvert fald et sted at starte…

Nåh ja, det er jo den, jeg ikke kunne komme ind på sidst, fordi jeg ikke har Yahoo :S

Jeg kan heller ikke komme ind, forsøger jeg via facebook eller google lukker siden bare ned :frowning:

Og jeg gider ikke oprette et yahooID når det andet burde virke.

Det er ikke svært at få et yahooID:?:gruble:

Jeg opretter ingen Yahoo ID. Jeg har så meget andet at holde styr på, så jeg behøver ikke mere.