Dyrlægeforeningens seminar 2017

Så er Den Danske Dyrlægeforening endelig klar med program og tilmelding til årets seminar for opdrættere og andre interesserede. Der kan tilmeldes her: Online Registration - reg.htm - og der er flere informationer i de vedhæftede filer. God fornøjelse :slight_smile: Må gerne deles til højre og venstre!
VH
Susanne

Så er der tilmeldt! Det lyder til at være et rigtig spændende program, og jeg glæder mig :smiley: Jerold Bell var spændende sidst, så glæder mig til at høre hvad der er sket nyt der siden sidst, og hvad alle de andre også har at fortælle :smiley:

øhm - jeg er nok blind… men jeg kan bare ikke finde en pris på arrangementet :?

Når man følger linket, så ligner det umiddelbart tilmelding før man får pris på arrangementet oplyst :?

Desværre er jeg nødt til at overveje grundigt om jeg har råd i den måned, så derfor er prisen (Desværre!) afgørende for, om jeg tilmelder

[QUOTE=PiaB;1311520]øhm - jeg er nok blind… men jeg kan bare ikke finde en pris på arrangementet :?

Når man følger linket, så ligner det umiddelbart tilmelding før man får pris på arrangementet oplyst :?

Desværre er jeg nødt til at overveje grundigt om jeg har råd i den måned, så derfor er prisen (Desværre!) afgørende for, om jeg tilmelder[/QUOTE]

Prisen er 30 Euro

Tilmeldt :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1311520]øhm - jeg er nok blind… men jeg kan bare ikke finde en pris på arrangementet :?
[/QUOTE]
Står på side 2 i program filen :slight_smile: 30 EURO :slight_smile:
VH
Susanne

Hvis bare jeg var hjemme den weekend, ville jeg helt klart gerne med - super spændende program :smiley:

Øv, det er den weekend, Racekatten afholder udstilling :frowning:

Ja, det er ærgerligt de 2 ting kolliderer :frowning:
VH
Susanne

Arbejdsweekend her … grrrrr :S

Det er det også her, så vi er simpelthen endt på at det må koste 2 feriedage, for ellers kan jeg ikke få det til at hænge sammen. Og jeg VIL med! VIL MED, basta - også selv om det er helt i Kjøwenhavnstrup :slight_smile:

Det var selvfølgelig også en mulighed. Den må jeg lige snakke med min leder om … for jeg vil enormt gerne med til det arrangement.

Så har jeg også tilmeldt mig.

Hilfe med at udfylde tilmeldingen :surrender1:

Jeg aner ikke, hvad jeg skal smide i de her:

Professional role
Specialty
Main workplace type
Institution/Company name
Department/Section name

Altså, kan da godt skrive hvad jeg laver til hverdag, men det er ret ligegyldigt i den her sammenhæng… Og i ‘Specialty’ er der intet, der passer ind.

Other, other, other, other :slight_smile: Det er inderligt ligegyldigt hvad du skriver, for de skal ikke bruge det - det er SÅ uartigt af det der schweiziske bureau, der står for det, at de ikke engang lige gider lave en simpel tilmeldingsformular der er målrettet deltagerne på opdrætterdagen. Rune kunne have kodet det mens han spiser morgenmad, mens James flår ham i låret :slem:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313257]Other, other, other, other :slight_smile: Det er inderligt ligegyldigt hvad du skriver, for de skal ikke bruge det - det er SÅ uartigt af det der schweiziske bureau, der står for det, at de ikke engang lige gider lave en simpel tilmeldingsformular der er målrettet deltagerne på opdrætterdagen. Rune kunne have kodet det mens han spiser morgenmad, mens James flår ham i låret :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]

Så bliver jeg præsident for JYRAK :høhø:

Lille søde James ville da aldrig flå ham i låret :uha:

Så skete det vi er også med til dette, og vi glæder os

MEGET

Er der basis for samkørsel ?

Laver du en trump ?

Lykke er da alt for høflig til at kunne tale som OrangeManden

Det lyver hun slet ikke dårligt nok til. :tihi: