Dyyyybt suk

Jeg er træt, som et helt alderdomshjem-olding…tror jeg melder mig ud af samfundet:godnat:…orker ikke mere…-bangbang mig :besvimer:…put me out of my misery…:bebe:

Jeg er en idiot…en tåbe…et godtroende fæ…et præmiefjols af 1. klasse:doh:

Jeg åbner ALDRIG min brede mund mere:hmpf:…jeg VIL på den lukkede…:fængsel:

Mennesker:argh: og deres syn på katte:skrige:

Er der nogen der mangler en ung fertil hankat eller tre 6 ugers killinger…DYYYYBT SUK…-toshy

:sorry:…jeg skulle bare lige råbe lidt mod vinden…ha’ luft eller hvad man nu kalder det…lidt medlidenhed vil jeg heller ikke være ked af:ups:…en fridag og så er det, jeg står op til…nogen gange er ‘livet’ bare for meget…

:kram:

Du får medlidenhed fra mig -olding og nogle:ballon:
KRAM
Mona

Ja folk kan være nogen tankeløse fjolser ind imellem :frowning:

Et stort :kram:til dig

-kramer

Og et :kram: fra mig!

Men … hvad drejer det sig om, hvis man må spørge? :slight_smile:

[quote=Tea;237759]Og et :kram: fra mig!

Men … hvad drejer det sig om, hvis man må spørge? :)[/quote]

At jeg skal lærer, at holde min mund og lukke øjnene…jeg tror de 3 japanske (eller er de kinesiske:ups:) aber er mine fremtidige forbilleder:høhø:

Det handlede om, at jeg lod mig rode ind i 2 sager, om en hjemløs ung fertil hankat og 3 killinger, som har mistet deres mor til trafiken…det var et frustrations suk/udråb…dagen i dag skulle have været brugt på fiffa’en med mine egne misser med seriøs trøstespisning og letbenet dumme-tv:tihi: efter at have haft 20 nattevagter på 21 dage…

Dumme-tv’et har jeg så droppet…men hold fast, hvor jeg får proppet i munden…selvf. kun sunde sager:fløjte:

NB…Det er utroligt, hvad man kan putte chokoladesovs på:savle:

[quote=anne p;237767]At jeg skal lærer, at holde min mund og lukke øjnene…jeg tror de 3 japanske (eller er de kinesiske:ups:) aber er mine fremtidige forbilleder:høhø:

Neeeej! Lad venligst være. Du lader til at have hjertet på rette sted. Så selvom det gør ondt, så vil vi jo kun misserne deres bedste. :slight_smile:

Det handlede om, at jeg lod mig rode ind i 2 sager, om en hjemløs ung fertil hankat og 3 killinger, som har mistet deres mor til trafiken…det var et frustrations suk/udråb…dagen i dag skulle have været brugt på fiffa’en med mine egne misser med seriøs trøstespisning og letbenet dumme-tv:tihi: efter at have haft 20 nattevagter på 21 dage…

Ah, stakkels dig. Selvfølgelig skal man ikke gabe over mere end man orker. Jeg håber at du er OK. :slight_smile:

Dumme-tv’et har jeg så droppet…men hold fast, hvor jeg får proppet i munden…selvf. kun sunde sager:fløjte:

NB…Det er utroligt, hvad man kan putte chokoladesovs på:savle:[/quote]

Og ja, der kan kommes chokolade på nærmest ALT. :tihi: