Ebay - et farligt tidsfordriv

“Kom til” at købe en bluse og en kjole/tunika på Ebay…nu kan jeg bare vente på de dukker op med posten - forhåbentlig uden told -jegkrydser

Så er det spændende om man ligner en idiot i dem når de kommer, den mulighed er der desværre - især når man ikke lige er en størrelse mannequin-dukke som på billederne :smiley:

Og nu sidder jeg så og overvejer om Gizmo skal have nyt bling til Aalborg, nemlig dette her:

Ja, jeg er tosset…med onlinehandel -høhø

det er da lige det Gizmo skal, skla da være fiiiiin i Ålborg -thumbs jeg har endnu turde handle på ebay, ved ikke hvorfor LOL men jeg kan så også forstå at det er faarligt, med alt det lækre man kan købe :stuck_out_tongue: tunikaerne er rigtig søde, su må lige komme med en opfølgning, når du har modtaget dem. -forelsket

Jeps - Ebay er farlig. Jeg har den sidste tid købt rigtig meget der og INTET er blevet snuppet i tolden. Der er virkelig gode køb at hente der, hvis man har is i maven, til man står med det i hænderne. Men mon ikke toldvæsenet kører på lavblus i denne ferietid :slight_smile:

Den der grønne kjole er jeg helt vild med.

Ejj hvor er de flotte de tunikaer! -thumbs Hvikket mærke er det? Kunne da være at jeg liiige skulle kigger efter noget i den stil når vi skal til USA til efteråret :smiley:

tolderne blander sig kun hvis det bliver købt udenfor et eu-land, er det købt eks i usa kan det tage op til 6 uger inden det kommer igennem tolden .
ebay er et rigtig godt sted at handler, køber osse en del der og har sparet rigtig rigtig mange penge

Handler også meget på Ebay - måske lidt for meget, siger min pung, men hvad pokker…:stuck_out_tongue:

Mærket hedder Holy Clothing og sælges kun på Ebay - her er shoppen: http://stores.ebay.com/HOLYCLOTHING-EXCLUSIVES-Sizes-Sm-5X

nu kan jeg se de er fra usa, så regn bare trygt med at der kommer told og moms oveni

Jeg venter og -jegkrydser - indtil videre har jeg været uforskammet heldig og er aldrig stødt på en tolder…

Mærket hedder Holy Clothing og sælges kun på Ebay - her er shoppen: http://stores.ebay.com/HOLYCLOTHING-EXCLUSIVES-Sizes-Sm-5X[/quote]

Uhhhh… mums! Hvordan ved du hvilken str du skal bruge? Er det bare at tage chancen?

Mærket hedder Holy Clothing og sælges kun på Ebay - her er shoppen: http://stores.ebay.com/HOLYCLOTHING-EXCLUSIVES-Sizes-Sm-5X[/quote]

Uhhhh… mums! Hvordan ved du hvilken str du skal bruge? Er det bare at tage chancen?[/quote]

Ved hver vare står der mål både på selve varen og på hvilken størrelse kvindekrop den passer til. Alle mål er i inches og for at lave dem om til centimeter, åbner du bare google og skriver (f.eks. 20) inches to centimeters og trykker søg - så får du målet i centimeter. Og så er det bare frem med målebåndet og tage dine egne buste, liv og hoftemål og tjekke om længden på krop og ærmer er passende.

Hvorvidt det så sidder pænt når det kommer frem er der ingen der ved, men målene skulle i hvert fald passe -thumbs

Jeg venter og -jegkrydser - indtil videre har jeg været uforskammet heldig og er aldrig stødt på en tolder…[/quote]

Det har jeg så heller ikke og stort set alle mine køb er fra USA og HongKong -jegkrydser

Den grønne er super skøn… er den ik som du synes vil jeg gerne prøve den… ved jeg ik har samme form som dig, men størrelsesmæssigt er vi vist rimeligt derhenne af :wink:

Det skriver jeg mig lige bag øret -thumbs

Jeg er altså helt vild med meget af det tøj og har faktisk købt noget, der ligner det meget her i DK for et par år siden. Når I bestiller, skal I lige tage højde for, at det kryber lidt i vask. Det gjorde mit i hvertfald. Og så er det i øvrigt krøbet ret meget i skabet på et par år, men det er muligt, at det kun er mit skab, der gør sådan noget :frowning:

Så kom jeg også liiiiiiiiiiige til, at købe endu en bluse til samlingen -rulleøjne

Puha, Tina - ikke vise sådan noget til sarte sjæle :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Og hvis du ik kan passe den, vil jeg gerne prøve den -thumbs -forelsket -høhø

-høhø -høhø sån et skab har jeg også -shhhh

-LOL sådanne nogle skabe burde forbydes…

enig Birthe…

jeg er SÅ træt af mit skab… jeg synes da stadig jeg er en str. 36… og mit skab har skrumpet det til 32… det er for DÅRLIGT!!! - jeg klager til IKEA

jeg køber også en del på auktioner - dog ikke tøj men aaaaaaaaaaaaaaaaalt muligt andet…

jeg har dog kun 3 gange ud af nok 60-70 køb stødt på tolderne… man skal blot bede dem sende det i totalt neutrale pakker…

et godt tip er dog primært at købe fra europæiske forhandlere - så slipper man for det… og ISÆR amazon.co.uk er bedre end .com - man kan få stortset det samme og der er aldrig moms og told…

jeg købte blandt andet min forlovelses-ring på auktion :slight_smile: det var jeg glad for for jeg sparede 66% da jeg fik den vurderet hos Hartmanns bagefter… NØJ hvor var jeg happy… mit bedste køb til dato…

der er mange penge at spare på elektronik… rigtig mange… og DVD film - fra england… de koster bare ingenting… surt at det er $ og ikke £ der er i lav kurs :slight_smile:

men online køb… det er en skøøn ting :slight_smile:

smider i ikke et par billeder på hvis tøjet passer godt - de er meget meget flotte!!