Eddie - nu lidt mere kat

… en rotteunge:-)

Se hvor stor og flot min dreng bliver:-)

Men han er ikke nem at fotografere lige nu. Der er ILD i ham:-)

Han har killinger jo:rock::tihi:

PS Mette: bare rolig øjnene er grønne:-) Jeg kan bare ikke finde ud af at fotografere dem uden de blir gulgrønne eller gule eller to lysende prikker:-)

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Eddie… du er bare så dejlig… men husk nu at tale med mor Helle… for dem der to banditter, du går og passer sådan på… de flytter snart hjemmefra…

:ked:

Tak for billeder! :slight_smile:

Han er søøøøød - og ligner sin far :wehuu:

Men ehh… den dér “dellepy” jeg kan se ml. bagbenene… ér det ikke liiiiidt tidligt at anlægge den? :tihi:

/Mette :hjerte:

Hihi

Den kommer af killingemaden:-)

[quote=lenschow;233720]Hihi

Den kommer af killingemaden:-)[/quote]

Han skal da heller ikke ha killingemad mere, Helle! :tihi:

Hvis ikke det var fordi de to små lømler flytter lige om snart, ville jeg sige at du burde lave en “foderkasse” til de små, så de store ikke bliver for fede :stuck_out_tongue: Men nu vil jeg nøjes med at skrive at, når de to små flytter så er det da vidst på tide at holde igen med den killingemad! :høhø:

Orientalere skal ikke have mislingemad mere end til de er ca. ½ år - så bliver de smælder-fede! :klapper:

/Mette

Åh, han er da sød - også med “dellepy” :inlove:

Mette: Han var stoppet:-) Det er jo Maliks og Milos han spiser - de ankom som lidt af nogle jokere og jeg har haft svært ved at få Malik til at spise tørt, så det er forklaringen:-)

MVH

[quote=lenschow;233241]… en rotteunge:-)

Se hvor stor og flot min dreng bliver:-)

Men han er ikke nem at fotografere lige nu. Der er ILD i ham:-)

Han har killinger jo:rock::tihi:[/quote]
Hvor er han flot :slight_smile:

Uhhh jeg har en svaghed for hans slags :D:hjerte::hjerte:Han er så lækker :wehuu:Sikken en farve og glans :wehuu:

Altså dejlige Eddie, du er da bare lidt forud. Du ved nemlig du ville ligne en sæk knogler hvis du blev syg i mere en 2 dage, hvis du ikke har et lille fedtdepot:tihi::tihi:

Knus Elin

Hihi Ja Mette er for streeeeeeng siger han:-) Han er sulten nu forresten…

:slight_smile:

hihi