Eddison og hans sutsko

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage lidt billeder af in lille singleton, som efter lange overvejelser har fået navnet : Eddison :hjerte: Han er lige blevet 4 uger :wehuu:

Der kan ikke gøre nok reklame for Hrönn’s sutsko når det gælder små enebørn. Cassie mener absolut at han skal bo i sengen og her sover han pænt inde i bunden af skutskoen, meeeen man kan også godt være der sammen med moar :inlove:

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med mormis - suk. Eddison er nu 4 uger og hun vil IKKE have ham i kravlegården :thumbdown: Jeg sætte ham troligt ned flere gange dagligt og viser ham mad og bakke, men så snart jeg forlader rummet, slæber hun han op i sengen igen.:doh:

Hygge med mor (hmm. ved ikke lige hvorfor jeg fik det sorte kant på - er ikke for kvik til billedredigering og Morten havde ikke tid)

Det er altså bare lykken - jeg elsker de der små fine nye fusser :hjerte:

Sød lille mand :hjerte::hjerte::hjerte:

Lige vækket - det var ikke pænt :thumbdown:

Halløjsa - nu er jeg vågen - skal vi lege lidt :thumbup:

Se hvor uskyldig han ser ud :klapper::klapper::klapper:

Han vil stadig ikke tage noget fast føde og tog alligevel sidste døgn 25 gram på, så han har jo nok heller ikke behovet. Det er bare mig, der snart gerne vil have lidt andet føde i ham. Men så længe han ikke får lov at blive i kravlegården med en bakke, så er det nok meget godt :tihi: han vejer i dag 465 gram og det er jeg da pænt tilfreds med.

Skulle nogen sidde og sukke efter sådan en lille fyr så er han til salg og vil være klar til at flytte midt i december.:høhø:

Uh hvor er han KÆR! Sikke et ansigt :hjerte:

Der er altså et eller andet totalt uimodståeligt over aby killinger :hjerte::hjerte:

Han ser simpelthen så skøn ud :wehuu::wehuu:

Hvor er han fin - og dejligt billede med den fyldte sutsko :hjerte:

Hvor er han sød :hjerte: - og hans mor passer åbenbart godt på sin lille guldklup. :slight_smile:

øj han er kær :smelter:

Det er da den skønneste missekilling jeg har set længe :wink: åhhhhhhh…

Nøj, så fiiiin :hjerte:

De to første billeder er helt fantastiske :hjerte: Som han ligger der med mor, der med en pote hen over ham tydeligvis siger: Han er min - bare ikke få nogen idéer!

hvor er han sød :hjerte: og søde kattemor også…:høhø: ham den bette fis ser nu godt nok ud til at selvtilliden ikke fejler noget…

da jeg havde singelton (Buffy) opgav jeg hurtigt kravlegård…det var så Buffy der selv kravlede ud efter et par dage - og killingbakken - please…hun var da stor nok til at bruge voksenbakkerne…så jeg pakkede alt ‘killing-udstyr’ sammen og så var hun faktisk frit i huset fra vist omkring 5 uger…det gav ingen problemer og hun var super dygtig til det hele - tror også det var godt på den måde at hun jo var sammen med de voksne så meget som muligt…

Tak - ja det er lige den alder abyer er mest nuttede.

[QUOTE=Panthera;941764]Der er altså et eller andet totalt uimodståeligt over aby killinger :hjerte::hjerte:

Han ser simpelthen så skøn ud :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Tak skal du have, jeg nyder ham også.

Tak - ja sutskoen er virkelig god. Især når der kun er en killing. Den holder godt på varmen når man putter sig helt ind i bunden,

Tak - ja Cassie er en supermor. Det er hendes første killing og hun elsker ham.

Tak.

Eddison takker for de fine ord.

Tak

Tak Ingrid - ja hun er meget beskyttende. Han siger ikke mange piv før hun er der, og nu hvor han er blevet så stor, må hun tilbringe meget tid hos ham, for at holde ham mæt, men alligevel skal jeg ikke sætte ham i kravlegården og give ham mere fast føde.

[QUOTE=Musashi;941841]hvor er han sød :hjerte: og søde kattemor også…:høhø: ham den bette fis ser nu godt nok ud til at selvtilliden ikke fejler noget…

da jeg havde singelton (Buffy) opgav jeg hurtigt kravlegård…det var så Buffy der selv kravlede ud efter et par dage - og killingbakken - please…hun var da stor nok til at bruge voksenbakkerne…så jeg pakkede alt ‘killing-udstyr’ sammen og så var hun faktisk frit i huset fra vist omkring 5 uger…det gav ingen problemer og hun var super dygtig til det hele - tror også det var godt på den måde at hun jo var sammen med de voksne så meget som muligt…[/QUOTE]

Øj det lyder nemt :thumbup: men det tør jeg ikke helt håbe på :slight_smile:
Nu ser jeg om ikke Cassie finder ud af i ugens løb at det er nemmere at holde styr på ham i kravlegården end oppe i sengen. Han er nu så mobil at han nemt kravler over mine kanter af dynerne, og hele vejen rundt om sengen ligge tæpper, hvis han skulle falde ned.Jeg ved ikke om han har været dumpet ud af sengen, for jeg er sikker på at Cassie fluks hiver ham op igen.
Det er dog ved at være lidt svært for hende at løfte ham nu, og han bliver jo ikke mindre :tihi:

Sød lille fyr i god foderstand. De lærer alle at spise, det skal nok komme

Han ser nu ikke ud til at mangle noget, selv om han kun får mors babs :inlove:

Må jeg låne (og bruge i mit galleri) billede nr. 2 ?
Det bedste ville være, hvis jeg kunne få det i fuld størrelse på e-mail: [email protected] :slight_smile:

Tak Lis- ja det regner jeg også med. Han er nok bare ikke sulten nok til at begynde.

[QUOTE=Skattekat;941914]Han ser nu ikke ud til at mangle noget, selv om han kun får mors babs :inlove:

Må jeg låne (og bruge i mit galleri) billede nr. 2 ?
Det bedste ville være, hvis jeg kunne få det i fuld størrelse på e-mail: [email protected] :)[/QUOTE]

Selvfølgelig må du det Hrönn :slight_smile: jeg skal nok sende det til dig i løbet af dagen. Sutskoen har virkelig været genial når der kun kom en enkelt killing. Især fordi den jeg har er lodden indvendig.:smiley: Han har nemt kunne holde varmen også uden sin mor, og det er guld værd når man nu ikke har søskene til at ligge i bunke med.

Sikke nogle skønne billeder af to skønne katte :hjerte:

Hvor er han fin Lone, og sikke han hygger med moar :wehuu:

Det kunne være jeg også skulle få lagt nye billeder ind af MacKayerne