Efter at have fulgt med på sidelinien

Orv, så kan vi godt have stået lige ved siden af hinanden i Haderslev, måske har du også set min prinsesse, da hun var på scenen og så ubeskeden at snuppe BOX begge dage :smiley:

Lækker blå pige du har der - Sabatini har nogle skønne birmaer - hende må du godt holde på Sjælland, når hun kommer op i voksenklassen, medmindre hun er fertil altså :høhø:. Ih det bliver spændende at se hende :hjerte:

Wauw hvor flot, hun må virkelig være en fin pige :slight_smile: Det var da virkelig flot at hun lige snuppede box, også enda begge dage. Forsinket tillykke med resultaterne :wink:
Jeg havde faktisk bur ved siden af Chicabe.

Men hun er/skal være fertil ihvertfald for noget tid :slight_smile: jeg synes også Søren har nogen skønne birmaer, og plus han er en rigtig sød og rar mand gør det hele meget bedre. Synes det er rart med en god kemi mellem opdrætter og køber :slight_smile:

:velkommen::velkommen:

Du er helt nyindmeldt og jeg tvivler allerede på dine ord…
For jeg har altså den rareste, den sødeste og den smukkeste!!! :venter:

Det er utrolig som folk lyver om det…for jeg mener, at have hørt andre herinde sige, at de katte boede hos dem???
Men nej, de bor her hos mig!! :rock::rock:

Velkommen rigtig til :heya:
…håber du bliver glad for at være herinde.
Som du ved, er der rigtig dejlige, dygtig og kloge mennersker herinde.
Plus et par tosser :stuck_out_tongue:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen :slight_smile:

Sikke en dejlig præsentation af dig og kattene - du passer perfekt ind her hos os :høhø:

Velkommen her til :slight_smile: Lyder nu til du passer temmelig godt ind her :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hej Gitte

Jamen hvor herligt at du har fundet officielt vej herind også :0)