Efterår

En af de ting jeg elsker mest ved Danmark er de skiftende årstider.
Efteråret er en klar favorit! Farverne, duftene, hyggen indendørs, tunge velduftende gryderetter, suppe, the, stearinlys, gåture ved stranden i rusk og blæst…

Så Gry, du er ikke alene :thumbup:

Jeg kan da godt se de flotte farver som efteråret giver naturen, men jeg gruer for den mørke og triste tid som kommer efter.

Jeg elsker mest foråret som er dejlig lysegrøn om med udsigt til laaaannnng tid til vinter igen.
Jeg belsker bare tiden hvor døre og vinduer kan stå åbne hele tiden og så det skønne udeliv, nej, den tid vi nu går i møde er bare ikke mig…
Hilsen Lisbeth

:inlove: :inlove: :inlove:

Jeg melder mig også ind i klubben af efterårs hyggerne.

Det er da bare så smukt med alle de gyldne, brændte farver - og at være ude uanset om det regner, stormer eller sner - er for mig en rigtig dejlig fornemmelse af at leve.

:inlove::inlove:

Aftnerne med stearinlys, uldsokker, tæpper, en god kop the og en varm mis på skødet og en god film/bog/gæster er da bare så hyggeligt, når det regner/sner og rusker udenfor.

:inlove::inlove:

Jeg ville meget-meget nødigt have det anderledes - de 4 årstider har alle deres charme.

:inlove::inlove:

Jeg er absolut ikke til efterår - jeg er allerede begyndt at fryse hele døgnet, har sat varme på og render rundt i store sweatre for at at overleve.

Måske jeg ville nyde det mere hvis jeg kunne blive indendørs indtil maj - men det går nok ikke :frowning:

Jeg kan egentlig lide dem alle, fra deres bedste side vel og mærke… Eeeelskede al den sne der var sidste år, det skønne forår med alle blomsterne og solen der begyndte at varme, og sommeren var fantastisk. Er ikke plaget af varmen, så det har været super skønt. Nu nyder jeg sensommeren og ser frem til et forhåbentligt dejlig og flot efterår :slight_smile:

Jeg elsker efterår, og vinter :smiley:
Elsker regnen, og sneen, dog kun looket fra sne :stuck_out_tongue: Det er en TAND for koldt for mig :wink:
Jeg hader kulde, men vil hellere at det er for koldt end for varmt, også igen, kan affinde mig med varme, og kan leve med kulde :stuck_out_tongue:
Forår /efter år er de bedste tider på året :smiley:
Ikke for varmt, for det meste lidt køligt.
Jeg er liige begyndt at kune bruge min næsten varme dyne, gået væk fra lagn og vat tæppe. :smiley:

Jeg hader efterår og vinter i samme øjeblik jeg skal uden for min varme dyne…
Devouee og jeg gemmer vores gigtplagede kroppe under dynen med tændt radiator og en kop varm kakao…
glæder mig til foråret allerede…

og alle de rigtig triste ting sker altid for mig om efterår/vinter - så jeg frygter hvad der sker denne vinter… sidst gik jeg og kæresten fra hinanden og jeg gik kold i skolen…

jeg hader efterår og vinter…

Jeg kan godt li’ efteråret, det er smukt.
Jeg har egentlig ikke årstider jeg ikke kan li’ - men jeg har vejr jeg ikke kan li’. Sne og glatte veje spærrer mig ofte inde i mit hjem pga min gigt, og snevejr provokerer min astma - så det er jeg selvfølgelig ikke glad for. Skidt med om det øser ned hele vinteren, eller er frost med bar jord - bare det ikke sner! :wink: