Efterårets støvle til alle kattegale

     [IMG]http://images4.brandos.dk/da/7/71460/71460-h.jpg[/IMG]

Brandosa.com - OUTLET 30-70% - Over 600 mærker | Brandosa :ok:

Vi behøver vel ikke købe den for at være her ? :wink:

nej da …:stuck_out_tongue:

Men det hjælper … :tihi:

Hvor er de flotte!
Og desværre med for høj hæl til mig :frowning:

ÅRH hvor er den FED! Hvor ville jeg ønske jeg ku’ holde ud at gå på sådan en hæl :frowning:

(og så er det en skam at den ikke har grønne øjne altså L)

Den er fiiiiiin :wehuu: Hvis den så var lige lidt billigere. Så skulle jeg så meget have den!

Tak… :smiley: Den er ikke lige mig…hi hi.

Har du set, at du kan få en afdragsordning ? :muhaha:

Schyyyyy :tihi:

GUD hvor er de fede… for dyre men vildt fede :slight_smile:

Lige mine ord :smiley:

Nu er jeg jo godt nok vild med sko/støvler, men Irregular Choice har endnu ikke lavet noget, jeg rigtig godt kunne lide - heller ikke disse … Men klistr en kat på dem her: Brandosa.com - OUTLET 30-70% - Over 600 mærker | Brandosa SÅ er jeg på! :slight_smile:

Hold dog op det er fede!!! Men mine 1000 skal altså gå til udstilling på fyn. DAMN!

Hold da op, hvor er de bare ikke særlig kønne… Men heldigvis er smag og behag forskelligt :slight_smile:

Jeg synes, at de er fede, men jeg får aldrig mine fusser skruet ned i sådan et par, da jeg kun kan gå i andefødder-sko :frowning:

:tihi: Jeg er vist ikke kattegal nok!! De er rædselsfulde :ups:

Men al ære og respekt, smag og behag er forskellig… heldigvis :surrender1:

har lige vist dem til fru tonya og hun lavede et mærkelig udtryk med hånden for munden mens hun sagde yrkkkk
og så siger jeg ikke mere

Neeej nu må i altså lige holde op :stuck_out_tongue: … de koster da intet i forhold til at køb af en ny kat :yikes: … og hvis i er kattegale nok, så vil i da gå i dem … :rock: … :klapper:

Synes de er vildt fede, men passer slet ikke til mig, hver prismæssigt eller stilmæssigt :wink: