EFTERLYSER en der

…har bestilt et støvet grønt enkeltudstillingsbudgardin.

Jeg mangler en adresse og har kigget 2 sider PB’er igennem og mine mails og kan ikke finde noget brugbart

Du Hedder Maibritt (staves måske anderledes):ups:

Jeg sidder og syr dit gardin og er også kommet itvivl om det skal syes med løbegange/spiralsnore eller med gardinrynkebånd og hægter.

Håber du ser det meget snart, for jeg vil gerne være færdig med gardinet idag så jeg kan sende det imorgen

Hej Brita

Jeg er lige her. :ups:
Jeg har svaret på din besked - både via min e-mail og via PB (privatbesked)-systemet. Og så beklager jeg, at det ikke er lykkedes mig at få sendt mine adresseoplysninger eller opdage denne efterlysning. Måske et par nye briller vil være på sin plads.

Jeg glæder mig til at se resultatet. :slight_smile:

Dejligt du lige var der. Jeg sender hele molevitten imorgen. Du får lige en PB med hittekattekontoens kontonummer

Må vi se det færdige resultat???

Gardinet er pakket og ligger som en stor sort rundt klump ude i min bil. Men måske køber vil vise resultatet når hun får det på tirsdag/onsdag.
Det er blevet SÅ fint. Det er IKKE sidste gang jeg syr et gardin i dænpede farver og i bomuld.
Et som dette syr jeg ikke igen, for det skal køber have for sig selv.
Det er støvet grønt med et lille udhæng i samme grønne farve og med elfenbenfavede små prikker på. Bunden er ensfarvet støvet grøn og det samme er side og bagstykket og forhænget til gulvet. Nullerputsengen er med prikket kant og ensfarvet bund og transportkassetæppet (quiltet som bunden til buret) er ensfarvet grøn hvor det ene hjørne er i prikket stof.

…glemte
de to små gardiner til foran på buret er i prikket støvet grøn bomuld og med små hvide silkesløjfer på som holder gardinet sammen

Jeg vil i hvert fald gerne uploade et par billeder op af det færdige resultat når jeg modtager det.
Uha, jeg glæder mig til at se Britas kreative løsninger. :smiley:

Så er mit burgardin ankommet. Waaauw :yikes:, jeg kan love Jer for at det er blevet super flot. Det overstiger mine forventninger,
selvom Brita har skrevet en halv roman om hvordan det ser ud via e-mail.

Jeg kan godt forstå, at du er faldet for det prikkede gardin. Det er virkelig charmerende og passer super godt sammen med den grønne farve.

:yatta:

Jeg vil lægge et par billeder op af Britas smukke kreation når jeg lige finder et ledigt øjeblik i min hverdag,
og forhåbentligt får jeg også lagt billeder op af det i brug på en udstilling.

Ej ja læg endelig billeder i af gardinerne :wink:
Jeg vil meget gerne se Brita’s kreativitet :wink:

Det har været en fornøjelse at sy det. Og det er ikke sidste gang jeg syr noget lign. IKKE som dette men i andre faver og matchende stof.

I kan da få et lille sneakpeak så. Billedet viser desværre ikke helt den grønne farve, som den fremstår i virkeligheden, men jeg skal nok supplere op med gode billeder. Billedet forestiller bunden til selve buret og bunden til transportkassen samt et af de små gardiner. Dertil er der også Britas varemærke: nullerputsengen.

[QUOTE=Maibrit;554038]I kan da få et lille sneakpeak så. Billedet viser desværre ikke helt den grønne farve, som den fremstår i virkeligheden, men jeg skal nok supplere op med gode billeder. Billedet forestiller bunden til selve buret og bunden til transportkassen samt et af de små gardiner. Dertil er der også Britas varemærke: nullerputsengen.


[/QUOTE]

Ejjjjj hvor er det flot :wehuu:
Må man spørge om, hvor meget sådan et sæt koster :?:slight_smile:

Jeg har ikke betalt mere end 600 kroner for det sæt, hvoraf nogle af pengene går til Britas hittekat-konto. Jeg synes, at det er billigt, især når jeg har været sådan en kræsen “kunde”. :tihi:

Brita har virkelig gjort et flot stykke arbejde. :klap:

Så vidt jeg husker kostede gardin (8 dele), seng og tæppe 550 kr og 50 for forsendelsen.
Materialerne er betalt af hittekattekontoen og så har Maibrit sat betalingen ind på samme konto så hele overskuddet er til de svigtede hittemiser, jeg vil tro det er i dette tilfælde en 4-del hittemis i penge d.v.s. ca. halvdelen af de 550 kr.

Jeg kan vist også godt afsløre, at gardinerne bliver luftet lørdag d. 9 april til Jyraks udstilling i Fredericia.
Hvis du kommer der, Rikke, er du meget velkommen til at kigge forbi. :slight_smile: