Efterlysing af Bobber i Albertslund

**** DUSØR GIVES ****

HAR DU SET VORES KAT “BOBBER”?
HAN ER 6 MDR. GAMMEL, HELT HVID MED BLÅ ØJNE OG ER ENDNE IKKE ØREMÆRKET ELLER KASTRERET. HAN BURDE HAVE ET SORT HALSBÅND PÅ MED NAVN, ADRESSE OG TELEFON NR. - MEN HAN KAN HAVE SMIDT DET!!!

HAN HAR IKKE VÆRET HJEMME SIDEN DEN 27.10.2008.
HAN KAN VÆRE BLEVEN SKRÆMT OG LØBET LÆNGERE VÆK - MÅSKE KAN HAN IKKE SELV FINDE HJEM.

HAR DU SET ELLER FUNDET VORES KAT SÅ KONTAKT OS VENLIGST:
FAM- HAMMER-NIELSEN
LODAGER 11,2620 ALBERTSLUND
TLF 43649600 - 50512620

HJÆLP OS MED AT FINDE BOBBER VI SAVNER HAM RIGTIG MEGET

DUSØR GIVES

håber der er nogle gode katte mennesker her i albertslund området der vil hjælpe med at kigge efter bobber - bobber er min søsters kat og jeg vider bringer blot efterlysningen for hende.
da han er en meget meget smuk kat kan der være nogle som har taget ham - håber på hjælp

vi i har set ham eller tror i har set ham kan i også kontakte mig her inde på kattegalleri

mvh charlotte

[quote=dkkorat;56929]**** DUSØR GIVES ****

HAR DU SET VORES KAT “BOBBER”?
HAN ER 6 MDR. GAMMEL, HELT HVID MED BLÅ ØJNE OG ER ENDNE IKKE ØREMÆRKET ELLER KASTRERET. HAN BURDE HAVE ET SORT HALSBÅND PÅ MED NAVN, ADRESSE OG TELEFON NR. - MEN HAN KAN HAVE SMIDT DET!!!

HAN HAR IKKE VÆRET HJEMME SIDEN DEN 27.10.2008.
HAN KAN VÆRE BLEVEN SKRÆMT OG LØBET LÆNGERE VÆK - MÅSKE KAN HAN IKKE SELV FINDE HJEM.

HAR DU SET ELLER FUNDET VORES KAT SÅ KONTAKT OS VENLIGST:
FAM- HAMMER-NIELSEN
LODAGER 11,2620 ALBERTSLUND
TLF 43649600 - 50512620

HJÆLP OS MED AT FINDE BOBBER VI SAVNER HAM RIGTIG MEGET

DUSØR GIVES

håber der er nogle gode katte mennesker her i albertslund området der vil hjælpe med at kigge efter bobber - bobber er min søsters kat og jeg vider bringer blot efterlysningen for hende.
da han er en meget meget smuk kat kan der være nogle som har taget ham - håber på hjælp

vi i har set ham eller tror i har set ham kan i også kontakte mig her inde på kattegalleri

mvh charlotte[/quote]

Håber at i finder ham -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Kan du også kontaktes på kattegale?

Jeg tror ikke, Charlotte er herinde - men hendes tlfnr er i annoncen;-)
Camilla