Efterlysning af resultater fra World Show Danmark i 2003 og 1993

Hej

Jeg har fået en henvendelse vedrørende resultater på BRI til World Show i Danmark i både 2003 og 1993 fra en udenlandsk brite-specialklub.

De er meget interesserede i resultaterne på BIV, NOM og BIS på british shorthair.

Er der nogen her der kan hjælpe - eller kender I evt. nogen, der kan?

Mvh
Mariann Jensen

ja det kan jeg ikke hjælpe med - kun hvilken dansk ejet birma der blev World winner ;O)

kan man mon ikke kontakte den arrangerende klub ? bare et forslag aner ikke om det er realistisk

Jeps - din Bocelli og Aimees farfar.

Det er Felis Danica, der har sendt spørgsmålet videre til BB-klubben (specialklubben for British og Burmeser). De ligger desværre ikke inde med oplysningerne længere.

Mvh
Mariann

ok æv håber der er en der har gemt resultaterne et sted har du link til det gamle show så kan vi måske se resultaterne på Internet Archive: Wayback Machine de har cashe liggende af hjemmesider der er MANGE år gamle. Var da et forsøg værd hvis du ved hvor resultaterne lå i sin tid.

Man kan finde FD´s hjemmeside fra 2003 og når så langt som til at skulle vælge mellem kategorierne for resultaterne, og så melder den “error”. FIFe World Show 2003 - Copenhagen, Denmark

FIFe World Show 2003 - Copenhagen, Denmark det er kat 3 ikke for så er resultaterne der :slight_smile:

Yesser - det har du fuldstændigt ret i :slight_smile: 1993 tror jeg altså godt man kan opgive, der vil ikke være mange der har så meget som et katalog liggende endnu! (Tvivler på at jeg selv har)
VH
Susanne

Kamikazes Findus Fy blev nom som ungdyr og det var en “grim” rød MCO der blev WW

Altså 2003…jeg har lige spurgt ham om ikke der er rigtigt, og han nikkede

Kunne man forestille sig at resultaterne for 1993 er gemt af vejen et eller andet sted i FIFes arkiver? I princippet er det jo FIFe, der står som vært for World Show…

Måske BIS vinderne, men jeg tvivler måske lidt på at alle resultater kan graves frem igen…
VH
Susanne

I 2003 udstillede jeg Sundisk O Sole Mio - 6 måneder og een dag. Der var godt nok mange vildtfarvede ungdyr så jeg var noget bleg, for “grøn” det var hun.

Hun bankede de andre ungdyr og blev BIV. Som kom tiden til nominering. Vi stod i en kødrand.

Først fertile hanner, så fertile hunner, hankastrater, så hunkastrater, så tog han killinger (øhhh hvad foregår der) - og endelig ungdyrene.

Dommerens bemærkning, jeg tager det bedste til sidst - den bedste vildtfarvede (der var 32) abyssinier idag er ungdyret og hun er også min nominering. Hun vandt nu ikke på scenen

Dommer var Eric Reijers - og jeg var pavestolt

Mener at have hørt Seifert-Thorsen fik en WW :slight_smile: godt nok ikke BRI eller BUR resultat men da KAT 3

Hmmm… da jeg sad i Racekattens besturelse kan jeg huske, at vi efter hvert show sendte et katalog og resultatliste til et eller andet gammelt medlem…
Kan ikke huske mere end det - og så at jeg fik at vide at denne person vist havde samtlige kataloger fra udstillinger som Racekatten havde været involveret i…
Måske en henvendelse til enten Vivi eller Camilla Scharff kan få dem til at kontakte dette gamle medlem, for at høre om vedkommende skulle have en resultatliste? hvis altså medlemmet stadig eksisterer…

Og du har hørt rigtigt, mener det var Tina.

Jeg tror, at det er lykkes mig, at hente en liste fra 2003:

Results/Ergebnisse/Resultater
World Winners BEST OF THE BEST TOTAL:
915
ABY a Blue Purrsynian Gabriel Class 5 - Male CAGCIB BIV *

Category I - pictures
BIS:
199
PER e 03 Cream-white Tristan Cat’s Service*PL Class 1 - Male HP *

BOX:
224
PER g 33 Blue tortie point Cara Mia Di Garda Class 3 - Female CACE *

BIS NEUTER:
81
PER d Red EC WW99 00 A Pierre de Magic Bacio Class 10 - Male CAP BIV *

BOX NEUTER:
223
PER g 33 Blue tortie point EC Carambola Del Plumbago Class 2 - Female HP *

BIS 6-10
186
PER a 02 White-blue Elain’s Charles Chaplin Class 11 - Male EX1 *

BIS 3-6
64
PER n Black Gerorgia of Kenfthis Class 12 - Female EX1 BIV *

Category II - pictures
BIS:
363
MCO grp 6 Jasmin of Gentle Lions, CZ Class 3 - Female CACE BIV *

BOX:
428
NFO grp 2 S*Lisjöskogen’s Bishop Class 1 - Male HP BIV *

BIS NEUTER:
778
SBI a Blue point WW99 EC Vela Carina’s Valerie Class 2 - Female HP BIV *

BOX NEUTER:
780
SBI a Blue point S*Backkara´s Blue Bocelli Class 4 - Male CAPE *

BIS 6-10
350
MCO grp 5 Honey Hill’s Tommy Steine Class 11 - Male EX1 *

BIS 3-6
737
RAG a Bluepoint Seierø’s Jackie Chan Class 12 - Male EX1 *

Category III - pictures
BIS:
915
ABY a Blue Purrsynian Gabriel Class 5 - Male CAGCIB BIV *

BOX:
1152
CRX grp 4 Pendragon’s Shalimar Class 7 - Female CACIB BIV *

BIS NEUTER:
917
ABY a Blue EC Luna-Tick´s Jenny Juniper Class 8 - Female CAPIB *

BOX NEUTER:
1140
CRX grp 4 Hanky Panky van Wei Haj Wé Class 8 - Male CAPIB *

BIS 6 -10
933
ABY o Sorrel Tootsie aus Abusir Class 11 - Female EX1 BIV *

BIS 3-6
1146
CRX grp 2 Bachelorette van Wei Haj Wé Class 12 - Female EX1 BIV *

Category IV - pictures
BIS:
1335
SIA n 21 Seal tabby point WW02 SW02 03 La Bell Leo Class 1 - Male HP *

BOX:
1319
SIA b Chocolate point Kattilan Juliet Jones Class 7 - Female CACIB *

BIS NEUTER:
1389
ORI n 25 Black ticked tabby WW01,02 Kattilan Ilmari Itäinen Class 2 - Male HP *

BOX NEUTER:
1337
SIA n 21 Seal tabby point WW02 SW02 EC S*Alien’s Tequila Sunrise Class 2 - Female HP BIV *

BIS 6-10
1382
ORI a 24 Blue spotted SW03 San-T-Ree Gentle Touch Class 11 - Male EX1 *

BIS 3-6
1361
ORI n Black ebony S*Jackpott’s Made in Sweden Class 12 - Female EX1 BIV *

Class 14 - Domestic Cats
BIS
1277
Tarzan - male

BOX
1282
SW 00-01 Jaffa - female

Kilde: FIFe World Show 2003 - Copenhagen, Denmark

Denne liste er fra 2003. Skal se om jeg i mine gemmer kan finde 1993, når vi kommer på den anden side af Vorbasse.
VH
Susanne

Tak for materialet for 2003. Jeg har sendt det til vedkommende.

Susanne, du må meget gerne tjekke om du har noget liggende fra 1993, tak.

Mvh
Mariann