EFTERLYSNING : Amistia Free Style er blevet væk/stjålet ! Fundet igen

Jeg lægger denne her efterlysning af Luffe ind på vegne af Dorthe Hohnen, som i øjeblikket er ved at få lavet plakater til at sætte op i området. Luffe er forsvundet i Gørlev / Vest-Sjælland

[I]Min store viunderlige dreng Amistia Free Style “Luffe” er væk/stjålet mandag morgen – der er sparket/revet et huld I min aflåste dør til kattehaven og min hankat er væk !!! Hvis nogen hører/ser noget så kontakt mig venligst på telf 50 70 04 04

Jeg har ledt efter ham I 24 timer og han er bare som sunket I jorden…ingen har hørt eller set noget til ham, så hvis nogle hører eller ser noget til ham I announcer til salg eller noget – så kontakt mig med det samme eller politiet – han er efterlyst…[/I] [I]

Jeg har aldrig oplevet mine katte så bange og to af hankattene har mærkelige sår ned ad kinden og luffe er bare væk… jeg håber sådan det er drengestreger med min smadrede dør men han er bare væk som den eneste og jeg har slet ikke sovet bare ledt og ledt og han er bare helt væk.[/I] [I]

Hjælp Luffe hjem til mig …[/I] [I]

Dorthe Hohnen[/I]

Åh pokkers… han har jo lige de farver, som er allermest attraktiv hos rigtig mange mennesker :frowning:

Håber virkelig at han “bare” er blevet forskrækket og løbet væk - og dermed kommer hjem hurtigst muligt…

Til jer som er på min facebook, så kan efterlysningen inde på på min væg deles…jo flere der deler jo mere får vi budskabet ud om Luffe er stjålet så det forhåbeligt ikke bliver så attraktivt at holde på katten !!

Nej hvor forfærdeligt… Får det da næsten helt dårligt.
Hvor ville jeg ønske at jeg kunne hjælpe… deler selvfølgelig gerne plakater mm på FB og vores elektroniske opslagstavle på skolen.

Jeg håber sådan, at han bliver fundet i god behold :kryds: :kryds:

håber at luffe hurtigt kommer hjem :kryds::kryds::kryds:

har delt efterlysningen

Luffe er Tanas kæreste og far til hendes kuld :hjerte: - han er min svigersøn

Han er forsvundet pga af INDBRUD . . . han er ikke bare smuttet ud . . . jeg håber inderligt at det får konsekvenser for dem, der står bag.

Jeg har delt Dorthes meddelelse på FB - og håber der er mange der vil gøre det samme.

Dorthe er opdrætter af Amistia og bor i Gørlev - mellem Slagelse og Kalundborg

Har delt den i morges, og sendt til alle de jeg kender i det område. Jeg ved hvor frygteligt Dorthe må have det lige nu…:frowning: håber Luffe snart kommer hjem igen

Tak Ann . . . og han skulle helst komme hjem - in LIVE

Er delt på FB, håber det hjælper :kryds::kryds::kryds:

er delt på fb

Har lige lavet denne her engelske oversættelse for Dorthe, så hvis I har engelske venner på facebook så kan denne her bruges for at gøre udlandet obs på at man skal have øjne og øre åbne

There have been kicked/torn a hole into my cat garden, at the door into it, and my lovely big boy has disappeared. He has been missed since Monday morning and nobody have seen or heard anything.
His name are Amistia Free Style(pet name Luffe).He is Black Silver Mackerel with white and he has never been outside the secured garden or from home, so he might hiding in fear or as I fear mostly that he has been stolen.
He has disappeared from Goerlev/West Zealand in Denmark. If you have heard or seen anything then don´t hesitate with contacting me or the police – he is reported missing and is a fertile Maine Coon male.
He is chip marked!!

Kind regards
Dorthe Hohnen

Har selvfølgelig delt på facebook. Det er skrækkeligt at folk kan finde på at bryde ind i en kattegård - ligegyldig hvor smuk katten er. Jeg FATTER det simpelthen ikke :frowning:

Åhh, hvor jeg håber misse kommer hjem igen. :kram:

Det var da en forfærdelig historie! Håber virkelig den ender godt!

Det var dog skrækkeligt!

Jeg har en del kolleger i det område så jeg har selvfølgelig delt den på Facebook.

Jeg håber virkelig at katten er smuttet ud af hullet og ikke stjålet… Brrr bare tanken!

Det var dog skrækkeligt :frowning:

Er delt på FB.

jeg kan vel ikke rigtig dele den, uden at være venner med nogle af jer? :frowning:

  • man kan blive overrasket over hvordan mennesker kan være…

Jeg håber inderligt at Freestyle kommer hjem igen snart:kryds:

Men:yikes:
Jeg kiggede på Dorthes profil og hun har netop i weekenden lagt supergode billeder op,af alle sine smukke katte:brist:

Tine

Ej, det var dog tragisk! Haaber at han bare er ude og strejfe lidt omkring i omraadet. Held og lykke med at finde ham igen!

Det er dog en ualmindelig modbydelig handling, hvis katten er stjålet fra en løbegård, hvor den føler sig tryg og skulle være beskyttet.

Jeg håber, at han snart kommer hjem :kryds: