Efterlysning - Brønshøj

Kære Kattevenner, jeg har pga allergi netop solgt mine 2 elskede katte, men dem der købte misserne lukkede dem ud i deres have efter 4 dage, hvilket desværre resulterede i, at de løb væk :frowning:

De løb væk fra Degnemose Allé i Brønshøj d. 26.10.11.

Jeg vil håbe, at der er nogen der finder dem og kontakter mig på 28207373.

På forhånd tak Bo.

Freja
Viggo

Please kig efter / hold øje - mange tak for hjælpen.

Jeg vil holde øje. - Håber de kommer sikkert hjem!

er de øremærket?

Kontakt de nærliggende dyrelæger, samt internaterne i storkøbenhavn

Jeg arbejder i Brønshøj, så jeg vil helt sikkert holde øje. Håber de snart kommer hjem igen, men det er ikke et fedt område og være kat i, med al den trafik :frowning:

Hvor bor du selv? Kan de være løbet hjem?

Jeg bor også i Brønshøj, ca. 4 km væk, men der er bla en jernbane i mellem, så de får desværre nok svært ved at finde hjem selv.
Viggo er øremærket, men jeg har ikke nummeret mere.
De er efterlyst hos politi, dyrlæger, kattens værn, dyreinternatet, opslag i den lokale aldi og netto, samt div. steder på nettet.
Tak for støtten - jeg håber de klarer sig til nogen tager dem ind og giver besked, eller de selv finder hjem.
Jeg skal nok gi en update - men ind til videre vil jeg krydse fingre og sende dem god energi.
Hilsen Bo

Måske du evt kan kontakte dyrlæger i nærheden også?

Jeg har kontaktet flere dyrlæger i området, og de har modtaget en efterlysning med fotos pr. mail. Men tak for forslaget.

De fleste katte løber ikke ret langt væk, men ligger ofte og dukker sig i nærområdet. Foruden opslag bør den nye ejer gå ud og få kigget i alle garager, udhuse o.lign. i nærheden. Og spørge folk, om de skulle have set dem - navnlig børn lægger mærke til sådan noget.

Håber de dejlige missere snart bliver fundet i god behold.
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Det kan også være en rigtig god idé at lave sedler med (farve) billeder og tlf nummer/numre og smide ind i postkasser, sætte i opgange, på lygtepæle mm i området.
Området mener jeg er omkring nuværende bolig og området mellem nuværende og tidligere bolig.

Øv hvor er det ærgerligt, når den slags sker :kryds: for at de snart er hjemme igen

Hvor er det dejligt med opbakning fra jer - og tak for de gode idéer. Jeg har sat 6-7 sedler op i området - godt nok i sort/hvid, men jeg vil få lavet nogle i farve i morgen og sætte op i området hvor de forsvandt. Også en god idé med at spørge børn, det vil jeg også gøre i morgen.
Jeg tror desværre, at de nye ejere ikke gør noget - de har ikke de samme følelser for misserne som jeg har.
Finder jeg dem, skal de aldrig væk igen - det er helt sikkert.
Har også overvejet facebook, men tror ikke rigtig det gir noget, hvad tænker I ?

Har også efterlysninger her:

http://www.kattens-vaern.dk/?side=435

Håber de bliver fundet. - Jeg har også givet oplysninger til min mor og vist billederne af dem. Hun går tit ture især om aften, godt nok ikke lige op af adressen, men til OK tanken, håber ikke de er løbet SÅ langt væk, men hun holder øje!

Hov, har du forresten prøvet at gå turene og kalde om aften?

yes, i går aftes, og jeg cykler derover om lidt igen - og håber …

Og frem for alt - bevar håbet. :kryds:

I de andre efterlysningstråde er der rigtig mange eksempler på katte, der er blevet fundet igen - ofte efter 2-3 uger eller mere. :slight_smile:

Håber du har heldet med dig - Min mobil har ikke ringet, så hun har ikke set en af dem her på sin vej. Det er så både godt og skidt kan man sige.

1000 tak for støtten. Jeg cyklede rundt i kvarteret i en times tid her til aften og kaldte - men ingen katte.
Håber de bliver sultne og kontakter nogle rare mennesker, som fremlyser dem.

Få den nye ejer til at strø noget brugt kattegrus foran huset og sætte noget mad og vand ved døren.

Hej, de har sat mad ved døren som var væk om morgenen, men hvem der har spist det, vides ikke.
Jeg vil foreslå det med gruset, tak for tippet.